Thursday, December 6, 2012

Se aika vuodesta kun istutaan katsomaan telkkarista kättelyä

006
004

Itsenäisyyspäivä, jee jee! Huomenna meillä on koulussa Taksvärkki, joten toisinsanoen nyt on pitkä viikonloppu. Pitää tosin tehdä joku juliste kouluun aiheesta "mitä olen oppinut - olenko oppinut sen koulussa vai muualla?" Tämä siksi koska olin itsekäs kakka enkä halunnut lahjoittaa kymppiä siihen että joku muu EHKÄ pääsee eroon huumeista. Kuulostaa kyllä kieltämättä aika ilkeeltä mutta mun mielestä se ei oo mun ongela jos joku on ittensä siihen kierteeseen saanu.

Mutta sitten ilosempiin juttuihin! Siivosin just huonetta ja järjestelin mun lipaston. Hyvä minä ! Mietin että kun se joulukalenteri jäi nyt vähän unholaan, niin koska pidän sen arvonnan.. Jos laittaisin sen muutamien lähipäivien aikana, niin se vois ehtiä jouluks perille. Tai toisaalta ei se kyllä varmaan ehdi.. No aivan sama, katotaan millä fiiliksellä oon :D

8 comments:

  1. ooh miten ihania kuvia! oot nätti <3

    ReplyDelete
  2. Toi taksvärkki oli meidänkin lukiolla tietty tänä vuonna, ja meiltä meni tuotto johonkin Nokialaiseen Aapo-hankkeeseen jonka tarkotuksena oli auttaa jotain nuoria päihdeongelmiensa kanssa. Oltiin sillee O_O kun nähtii mihin meidän taksvärkistä 15 e ja oisin paljon mielummin antanu ne vaikka jollekin afrikkalaiselle muksulle jolla ei oo edes vaatteita kun jollekin laiskalle teinille joka kittaa kaljaa. D:

    ReplyDelete
  3. Postaat nykyään kerran viikossa postauksia jossa on 2-3 kuvaa ja rivi tekstiä.. ): sääli, koska tää oli ennen mun lemppariblogi.. - sonja (on kyllä bloggeriin tunnukset , en vaan jaksa kirjautua sisään)

    ReplyDelete
  4. Mistä toi neule ja noi housut on? :)

    ReplyDelete
  5. Aijon tehd blogiini postauksen lempiblogeistani ja attelin linkata sun blogisi siinä :) Saanko siis ottaa sun blogistasi jokun kuvan siihen?? (:

    -Aino
    mywwway.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. OOii miten ihania kuvia ja kaunis neule! :)

    ReplyDelete
  7. Edellisessä (tai sitä edellisessä) postauksessa sul on kuva missä oot myyntipöydän takana. En voinu olla kiinnittämättä huomioo siihen , että sanoit , että laitoit alhaiset hinnat jutuilles... 2 euroo donitsista? 50 senttiä ois ollu normi hinta :D ja 15€ jostain huivista? Kaupasta saa 10 eurolla samanlaisen. Hienomman.. Yllätyin ja siksi päätin kysyä että miksi näin korkeat hinnat? Muuten loisto blogi ja niin :))

    ReplyDelete
  8. ELLA
    Kiitos :>

    pepppi
    Nii just tätä mäkin mietin! Paljon mieluummin olisin laittanut sen rahan sellaseen missä oikeasti sitä ei ole ja joka ei voi ite siihen tilanteeseensa vaikuttaa ):

    Anonymous
    Eikä ): Tiiän että en oo nyt ollu niin kiinnostunut tätä bloggaus hommasta mutta toivon että jaksat vielä mun juttuja seurailla, voisit vaikka kommentoida mitä haluaisit täällä nähdä (aiheet postauksiin on mulla nimittäin ihan kiven alla..)

    Anonymous
    Housut on Cubuksesta ja neule H&M lastenosastolta :)

    Aino
    Oi kiitos !:) Tottakai saat, ihana kuulla että tää on jonkun lemppariblogeja :>

    elina
    Kiitos kiitos :>

    Anonymous
    Hmm.. Alotetaan vaikka siitä että käsityö on aina käsityö. 2€ käsin virkatulle donitsille on halpa hinta. Teen noin tunnin töitä että saan yhden donitsin valmiiks, eli mun "tuntipalkan" pitäis olla 0,50€? Tollasen huivin tekemiseen mulla menee noin 15h (kyllä, olen laskenut tämän) eli saan siis euron tunnilta. Tiedän kyllä että kaupasta saa samanalaisen kympillä, mutta nämä mun huivit on käsintehtyjä, ei koneella kiinassa tehtyjä. Tollasissa myyjäisissä on aina myytävänä käsitöitä, ja voin ihan rehellisesti sanoa että noi mun tuotteet oli sieltä halvimmasta päästä, ja noista meni melkein kaikki. En tarkota ilkeesti, mutta se on hyvä sanoa jotakin juttua "kalliiksi" kun itellä ei oo hajuakaan millanen vaiva sen tekemisessä on :<

    ReplyDelete

I read all the comments and I appreciate that you leave your mark by writing one. ♥