12/26/12

Sinisiä joulun jälkeen otettuja kuvia

02d3
023
025
046
051
063

Joulu meni ja nyt odotellaankin sitten uutta vuotta. Tuntu taas että joulu meni ohi ihan liian nopeesti. Sitä odotti koko joulukuun, ja pari edellistä päivää ennen aattoo oli vaan sellasta "ajan kuluttamista" ennen tärkeetä päivää. Sit ite jouluaattona ensin odotettiin että pääsee saunaan, sitten odotettiin että syödään, ja sitten ne ite lahjat! Niin ja sitten se olikin ohi :D Voi olla että oon ainut joka näin ajattelee, mutta mulle on nyt iskostunu vaan tällanen fiilis. Ei sillä ettei mulla olis ollut jouluna kivaa! Älkää siis todellakaan sitä epäilkö, mulla oli kiva joulu ja sain sellasia lahjoja mitä toivoinkin :) Niistä muuten teen varmaan videota tässä lähipäivinä. Ihan mahtava fiilis kun tietää ettei tarvi nousta huomenna kouluun.

Oon tässä loman aikana innostunu vloggaamisesta (en tiedä onko se yhdellä vai kahdella g-kirjaimella :o). Alunperin löysin Soikun Justimusfilmssin kautta, ja sen kautta taas nää muut "tunnetummat" vloggaajat. Tän seurauksena näitä videoitakin on tänne blogiin ilmestynyt. Toisaalta tekis mieli alottaa ihan alusta, ja alkaa tehdä ihan kunnollisia vlogeja eikä vaan noita "videopostauksia", mutta sitten taas pelottaa että jos en pysty pitämään kahta harrastusta, sekä bloggaamista että vloggaamista. Niin ja tietysti mietityttää sekin ilmestyykö sinne yhtään tilaajaa. :D Mutta täytyy nyt tässä katsoa oliko tää innostus vaan jotain alkuhuumaa vai miten tästä jatkan, nyt kuitenkin palaan youtuben ihmeelliseen maailmaan ja eeddspeaksin videoihin!

5 comments:

  1. Musta ainakin tulis yks tilaaja :3


    Vintageunicornz.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. tykkään itekin katella soikun videoita, ja ne on oikeesti ihan mahtavia :D! mun mielestä olis kiva jos suomalaiset innostuis tästä vielä enemmän.. mutta että joo mä ainakin jaksaisin kattoa sun videoitas :)

    ReplyDelete
  3. vloggaaminen on yhdellä G'llä. ja instagram yhdellä M'llä!!!!!!:D

    ReplyDelete
  4. minkä merkkinen toi sun punanen takki on ? :)

    ReplyDelete
  5. Kattelelen näitä videoita kyllä mielelläni. :>

    Itellä taisi olla aika samanlainen tuo joulu. :D

    ReplyDelete

I read all the comments and I appreciate that you leave your mark by writing one. ♥