Thursday, January 10, 2013

Princess time for me

023y
012
015

Kuvailin eilen tollasia turhia prinsessa-pelleily-kuvia kun teki meili laittaa ittensä oikein överiks :D Tänään söin muuten ensin kotiin tullessa päiväruuan ja sen jälkeen kerroshampparin. Ei apua että olin täynnä sen jälkeen! Ainakin eteenee tää mun krooninen lihotuskuurini. Täytyy muuten sanoa että nyt kun vaihdoin tätä blogin ulkoasua ja päätin alkaa tekemään vaan sellasia postauksia mitä ite haluan, on heti tullut lukijoitakin lisää! Kaippa se on niin että tästä blogistakin huomaa jos kirjottaja ei ite nauti sen päivittelemisestä.

Niin ja oon unohtanut sen arvonnan ihan täysin (shame on me) ja oon varmaan miljoonaan kertaan sanonut että "arvon sen ihan tässä lähipäivinä!" mutta siis nyt olen voittajan arponut ja se on Kristiina! :) Tosi sulla ei ollut sähköpostiosoitetta siinä kommentissa, mutta aattelin että on vähän kohtuutonta arpoa uusi voittaja vaan sen takia. Kävin laittamassa sun blogiin kommentin joten käyppä katsomassa se, siinä lisää infoa! (jos kyseinen henkilö ei viikon sisällä vastaa, arvon uudelleen). Mutta nyt jatkan Andre Wickströmin stand-upin katselemista, illan jatkot teille !

1 comment:

  1. Oon niin onnellisesti yllättynyt ja aah ihanaa kiitos ♥

    ReplyDelete

I read all the comments and I appreciate that you leave your mark by writing one. ♥