2/9/13

Weekend, I've missed you

001
002
011
012
020
Shirt | Gina Tricot       Scarf | Citymarket       Sneakers | Seppälä

Uskaltauduin eilen laittamaan jalkaan noi "uudet" tennarit jotka ostin varmaan kuukausi sitten Seppälän alennusmyynneistä. Oon koko talven mennyt aina uggit jalassa koska ne on niin ihanan lämpimät, ja katsellut kauhulla muita jotka on kulkenu Consseissa lumen keskellä :D Eilisen perusteella ei noissa nyt niin kylmä ollutkaan mitä kuvittelin.

Mulle on tullut nyt varsinkin viimeaikoina kommentteja, että kun mun blogi ei oo enää sellanen kun se oli esim. vuosi sitten. Ei se ookkaan, ihmiset muuttuu ja kyllä mäkin oon vähän erilainen kun vuosi sitten. Epäilen että oon ehkä tulossa vaan vanhaksi, koska yksinkertasesti ei riitä mielenkiinto hyppiä ulkona sukkahousut jalassa -10 pakkasessa. Kyllä, minusta on tullut mukavuudenhaluinen. Myöskin oon tullut kriittisemmäksi valokuvien suhteen, ja en halua laittaa tänne sellasia "huonoja" kuvia mitkä on otettu sisällä huonolla valaistuksella. Eli myöskin tää pimeys ja pitkät päivät koulussa on rajoittanut asukuvien postaustahtia pariin kertaan viikossa.

Tääkin asu on vähän sellanen, etten tiedä kiinnostaako ketään, mutta tykkäsin ite tosta tennarit + collarit combosta ja oli sitä harvinaista valoakin niin tässä nyt näettä tämän sitten:D On totta, että välillä blogin päivittäminen tuntuu pakkopullalta, ja en oo oikein vieläkään tyytyväinen tähän ulkoasuun, mutta siinä muokkauksessa menee kokonaisuudessaan taas se päivä, niin en oo jaksanut siihen laittaa aikaa. Oon myös miettinyt että alkaisin taas kirjoitella myös enkuksi, koska siinä ihan totta opin varmaan enemmän englantia kun mitä koko lukioaikanani! Siinä on vaan taas se aika kysymys, että kuinka paljon aikaa haluan yhden postauksen tekoon käyttää. Tosin mulla ei oo muuta kuin aikaa, joten sekin on periaatteessa tekosyy. Nyt kun olen täällä mummilla, niin tuntuu että tekstiä vaan irtoo ja irtoo, mutta kotona se jää yleensä pariin riviin, koska se ite kirjottaminen on viimenen juttu minkä postaukseen tekee, ja sitä tehdessä ajattelen yleensä vaan että "kohta pääse nukkumaan".

Toivottavasti edes joku luki tämän läpi, ja ehkä ymmärtää mitä haen tässä takaa. MINÄ en ole enää samanlainen ihminen kun pari vuotta sitten, joten ei oo BLOGIKAAN. Oon muuttunut niin henkisesti kuin fyysisestikkin, ja eniten on varmaan muuttunut mun tyyli. Selailtiin kaverin kanssa yks päivä mun vanhoja postauksia, ja pukisin niistä vaatteista ehkä yhden kymmenestä päälleni:D Vaikka ne postaukset mua aika paljon hävettää, en silti halua poistaa niitä. On mukava välillä kattella miltä on näyttänyt muutama vuosi sitten. :D Hyvää viikonloppua !

5 comments:

  1. Tää sun blogi on ihana, mutta oo kiltti ja äläkä ala kirjottaan enkuksi :( tai jos alat niin kirjota kuitenkin myös suomeksi!

    Oon lukenut sun blogia jo aika kauan aikaa, yli vuoden ja oon koko ajan tykännyt tästä. Ja oon myös tosi huono enkussa, niin ei sillain tuo enkun kielinen lukeminen olis mitenkään ihanaa..

    Ja mää tykkään nuista sun kuvista mitä laitoit tähän postaukseen, ja vaikka tää sun blogi onki muuttunut niin entä sitten? Tää on edelleen ihana blogi, ja kuvat on edelleen hyvän laatusia ja tekstejä on mukava lukia :)

    ReplyDelete
  2. öö luulisin et jasmine tarkotti et se kirjottas suomeksi JA enkuksi,niinku se teki joskus muutama kuukausi sitte:)

    ReplyDelete
  3. Hyvä mymmeli, oikee asenne! Mullakin ongelmia ton ulkoasun suhteen, kun kyllästyn niin nopeesti... Kannattaa toi englanniksi kirjottaminen, mulla ainakin sanavarasto jonkun verran kehittynyt blogia kirjottaessa. Tietysti englanti tulee mulle aika luonnostaan ettei sillee vaikeeta oo ollu. Mä oon kuitenkin miettiny vähän että jos rupeis taas suomeksi vääntää. Tehään vaihtokauppa! :)

    ReplyDelete
  4. Jotenki tykkään tosta asusta vaikka siinä on "vaan" pitkähihainen ja lökärit ::D
    Ja eihän sun blogi oo samanlainen ku vuosi sitten ! Mut ei se mua ainaskaan haittaa. Mut sun kannattais olla vähemmän itsekriittinen niiden kuvien suhteen, oon ihan varma ettei meitä lukijoita haittaa jos ne ei oo täydellisiä. :-)
    Ja jos kirjoittelet enkuks, kirjoittaisitko myös suomeks:D?

    ReplyDelete
  5. oot niin kaunis <3 sun hymys on niin ihana ja rakastan sun ääntä :)

    ReplyDelete

I read all the comments and I appreciate that you leave your mark by writing one. ♥