Wednesday, March 6, 2013

Comfy college

025
021
026
024
036
027
College | Cubus       Jeans | Gina Tricot       Shoes | Seppälä

Jos saisin pitää loppuelämäni vaan yhtä asua niin se saattais olla tämä. Toi paita on niin ihanan pehmeä ja mukava että voisin chillata aina se päällä! Jos jostain löytäisin, niin harmaa tollanen valkosilla teksteillä ois kanssa ihan huippu saada! Jotenkin oon myös alkanu syttyyn (teko)nahkahousuille, tai sellasille kiiltävää kangasta oleville housuille. Kenties oon lukenut liikaa PS. I love fashion -blogia :D Lindan asut vaan on aina niin ihania.

Kävin tänään kampaajalla ja tasattiin latvat, nyt ne on taas vähän terveemmän näköiset hiukset ainakin vähän aikaa. Mietin muuten näitä kuvia lataillessa että oisko parempi jos laittaisin tekstin sillee kappaleittain kuvien väliin? Sillee että olis muutama kuva ja kappale tekstiä jne. Mungolifen Anna mm. tekeen näin, ja ite pidän sitä helpompana lukea niin, kun ei tarvii kerralla katsoa sellasta kamalan pitkää teksti pläjäystä. Täytyy varmaankin koittaa johonkin postaukseen miltä se näyttäis.

6 comments:

  1. Love the mint sweater, great outfit (: And you look beautiful with that bun! x

    talkingpickles.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. voisiks joskus tehä sellasii vähäniiku ilosempii videoit, ku sun videot tuntuu olevan semmosii missä sä vaa valitat, sä valitat siitä kuinka joku puhuu bussissa puhelimessa????? haloo mitä sille voi jos joku soittaa sille, kai sitä saa puhuu puhelimes mis ite haluu.. ihaniiku sä alkasit ragee jollekki joka kävelee kadulla sun ohi ja puhuu puhelimee sillee "ei mua kiinnosta, oo hiljaa!!!" ja sitte sä valitat niist haasteist, mite sä jaksat tehä kokonaisen videon mis sä vaa valitat? sust saa semmosen ärsyttävän negatiivisen valittajan kuvan, vaik oikeesti vaikutat mun mielest tosi kivalt ja mukavalt. voisiks tehä joskus sellasii positiivisii videoit mis puhut jostai kivasta? :)

    ReplyDelete
  3. Mara de Almeida: Thanks! :)
    Ano: Lähdetäänpä vaikka siitä että kirjotit just mulle anonyyminä valituksen mun valittamisesta. Toki jokainen saa puhua ihan missä tahansa puhelimeen, mutta en tunne kyllä yhtään ihmistä ketä ei ottaisi päähän pienessä tilassa puhelimeen höpöttäjä. Ja se haastevideo on mielipide, kukaan ei pakota sua katsomaan mun videoita enempää kun kukaan pakottaa muakaan katsomaan haastevideoita. Ja jos oot katsonut mun muita videoita, niin olet ehkä huomannut etten valita kaikissa. Voisin tehdä positiivisenkin, mutta en lupaa mitään. Valittaminen on mukavaa. :)

    ReplyDelete
  4. Toi minttupusero on tosi kiva:) mul ei nyt youtube aukee ni en voi kattoo, i oliks se cubuksest? Paljon maksoi?:) ja sitten kaksi videoehdotusta: voisitko tehä my day:n videona?:) ja voiko tehä videon miten teet ton nutturan? Oon varmaa tuhat kertaa yrittäny mutten silti onnistu O__o

    ReplyDelete
  5. Kiva nuttura:) voitko tehä video tuton miten teet sen ? Täällä ois yksinnokas oppija, koska mulla on saman pituset hiukset ku sulla ni en ikinä saa tollasta isoo nutturaa:)

    ReplyDelete
  6. oot ihan hirveen kaunis ! ihanat hiukset ja ihania vaatteita ! vau ! :D

    ReplyDelete

I read all the comments and I appreciate that you leave your mark by writing one. ♥