Sunday, March 24, 2013

Eilisiä ostoksia

pari
Siivosin vähän mun huonetta (oon varmaan kaks viikkoo elellyt tollasen kaaoksen keskellä ja vasta nyt jaksoin siivota, hups). Sängyn petaaminen tosin on vieläkin ylitsepääsemättömän rasittavaa, ja toi raksavalo on jämähtäny sisustuselementiksi keskelle lattiaa koska sille ei oo muuta paikkaa D:

009
Ostin Löytöliiterista (käytiin eilen) eläinpenaalin! Mulla oli noita varmaan miljoona erilaista ala-asteella. Nyt oon ettinyt sellasta söpöä penaalia ja vihdoin löysin. Pitäkää peukkuja ettei mun kaikki kaverit häpee mua koulussa kun vedän ton laukusta esiin..

007
002
Kyltti vessan oveen ja lautaset mun jossain hamassa tulevaisuudessa asuttamaani kämppään! Myöskin Löytöliiteristä.

006
Luomivärejä 4.95€ Löytöliiteristä. En tiedä kuinka laadukkaita on, mutta eiköhän ne mun käyttöön oo ihan hyviä. Ostin ton koska siinä oli ihania ruskeen ja vaaleanpunaisen sävyjä.

004
En aijo vielä värjätä, mutta ostin valmiiksi että sitten KUN mun juurikasvu alkaa taas näkyä niin värjäillään. Tykkään noista Naturigin väreistä koska ne ei haise pahalle. :>

003
Pastilleja tukusta! Noita ei oikein meinaa saada mistään niin ostin 24 pakkauksen kun kerrankin löytyi..

3 comments:

  1. Kivan näköisiä ostoksia :)

    x0x0 angelstar-saarahani.blogspot.fi

    ReplyDelete
  2. Toi penaali on aivan ihana♥ Ittellä on sellanen vaaleanpunainen ja karvainen pupupenaali...♥

    ReplyDelete
  3. hei, voikkos linkata sen ohjeen, millä teit ne otsikot (eli kuva tekstissä) ;>?

    ReplyDelete

I read all the comments and I appreciate that you leave your mark by writing one. ♥