Friday, March 8, 2013

Everytime I close my eyes, it's like a dark paradise

011

Kerrankin kun ajattelin että nyt on ainakin hyvät kuvat kun ne on otettu aamulla niin olikin kaikki asetukset ihan perseellään. :D Kahdeksalta on siis jo niin valosaa, että OLISIN saanut hyviä kuvia jos olisin tarkistanut nämä ennen kouluun lähtös. Oli kuitenkin vähän kiire ja painelin tuosta suoraan pysäkille, samalla kun äiti vei kameran mukanaan taas sisälle. Kuvat oli käytännössä aivan mustia, mutta valotin niitä aika raa'asti jonka takia "laatu" on mitä on. Mutta näyttää noi mun mielestä ihan hauskoilta noinkin!

001
002

Mun unelma ois että aina aamulla olis joku hereillä ja valmiina ottamaan mulle asukuvat (niin ja valoakin vielä), mutta tää oli ensimmäinen kerta tänä vuonna kun tämä onnistui. :D Aamuisin otetut kuvat on mun mielestä parempia, koska tukka, meikki yms. on kaikki vielä sillä tavalla kun oon ne laittanut, eikä sellanen tuulen tuivertama versio. Tosin tajusin tässä just, että kun mun työharjottelu alkaa, niin mun tarvii mennä joka aamu vasta kahdeksan bussilla, ja sillon tää vois onnistuakkin!

007
008

Teen tässä taas lähtöä Loviisaan, eli odottelen että video latautuis youtubeen ja alan sitten pakata tavaroita. Niin ja syödäkin pitäisi. Kokeilin tässä nyt laittaa tekstit osittain kuvien väliin, mikäli näitä kukaan lukee niin viitsisitkö laittaa kommenttia onko paremmat vai huonommat :) Muutan fontin kokoa vielä kohta isommaksi, koska ei tästä saa oikein edes selvää tällaisena. :D

Shirt | H&M       Scarf | 2ndhand       Jeans | Gina Tricot

6 comments:

  1. Tykkään sun pukeutumistyylistä tosi paljon!!:) ja tekstit on just hyvät tälleen kuvien välissä (:

    ReplyDelete
  2. Heei, oli tosi kiva että laitoit kuvien väliinkin tekstiä (: Oot kaunis !

    ReplyDelete
  3. Noi tekstit on just kivat tolleen että ovat tuolla välissä, vaikka oikeestaan mulle se on ihan sama (: ne näyttää kuitenki varmaa paremmilt siellä välis ku isona kasana lopussa.

    ReplyDelete
  4. Kolmas kuva on älyttömän nätti! :--)

    ReplyDelete
  5. Aino: Kiitos! ja hyvä jos tykkäät näistä teksteistä tällä tavalla :)
    Ano: Hyvä että tykkäät! ja kiitos :)
    Nelli: Näin mäkin ajattelin, ja on helpompi lukea myös :)
    Ano: Oi kiitos (:

    ReplyDelete
  6. Kiva huivi! :)
    -J

    http://say-w.blogspot.com

    ReplyDelete

I read all the comments and I appreciate that you leave your mark by writing one. ♥