3/13/13

I live my life in bitterness. And fill my heart with emptiness

017
035

Olin jo melkein päättänyt etten hae kesätöitä, osittain sen takia että kesällä mua odottelee autokoulu, ja myöskin siksi että koulun puolesta on työharjoittelua kesäkuun puoleen väliin asti. Nyt kuitenkin rupesin miettimään että ei kai siitä mitään haittaakaan olisi vaikka muutaman hakemuksen lähettäisi! Ongelmana edelleen on ikä, moneen paikkaan vaaditaan se täysi-ikäisyys. Viime kesänä olin poimimassa marjoja, ja vaikka se rankkaa työtä olikin ja tuli maattua jääpussin päällä kotiin tullessa enemmän kuin laki sallii, oli se silti hyvä päätös hakea sinne. Mulla kun ei tota työkokemusta paljoa ole, niin täytyy se aina jostain alottaa.

022
039
037

Päälle laitoin (taas vaihteeksi) mukavat vaatteet. Neule on lyhythihaisuudesta huolimatta mukavan lämmin ja pehmeä, ja noi tennarit on tainnu liimautua mun jalkaan vaikka ostin ne oikeasti kesää varten. Tänä aamunakin laitoin ne jalkaan ja huomasin vasta pihalla että on satanut ihan mukavasti lunta yön aikana. Noo, pääsin kuitenkin kuivin jaloin kouluun.

042

Haha, kattokaa mun käsi tuossa viimesessä kuvassa! Ei ollu kylmä juu ollenkaan. Ootteko muuten te hakenu kesätöitä tai haluaisitteko hakea? :)

Sweater | H&M      Jeans | Gina Tricot      Shoes | Seppälä      Watch | Daniel Wellington

8 comments:

  1. Ihana asu! Saitko muuten ton sun kellon blogin kautta?:)

    Ite aattelin hakea töitä, mut en oo nyt yhtään varma sittenkään :/ oon talven vetänyt omaa tanssiryhmää niin oishan se kiva ottaa rennosti kokokesä mut sit taas toisaalta.. :D

    ReplyDelete
  2. Aino: Kiitti! Voitin kellon joskus blogiarvonnasta joten en ole sitä tämän blogin kautta saanut. Ja kannattaa ainakin hakea, eihän sitä oo sitten pakko ottaa jos aattelet etten jaksakkaan :)

    krislae: Kiitos:)

    ReplyDelete
  3. Miks käytät meikkivoidetta ja minkä merkkistä? Ei näytä peittävän kauheen hyvin :/ OOT BJUUTIFUUUL

    ReplyDelete
  4. JASMINEJASMINEJASMINE laita toi my day mobiililaitteille!!!! Mä toivoin sitä ja meillä on kotona vaan ipad enkä nää sitä!!!!!!!!!::::D apua nyt!!!

    ReplyDelete
  5. Ano: Mulla on tällä hetkellä käytössä Stay Matte joku meikkivoide ja saman sarjan puuteri, ja ei tosiaan peitä kyllä kamalan hyvin :D Täydellistä meikkivoidetta etsin yhä ):

    Ano: Äääääks en tiiä miten sen saa laitettua, yritän parhaani :)

    ReplyDelete
  6. ÄÄ TOTA MY DAYTÄ EI VOI KATTOO KÄNNYKÄL TAI IPADIL DDDD:::::: voitko vaik lataa sen tänne blogin puolele jos toimisi?:)))

    ReplyDelete
  7. Ano: Sitä ei pysty mobiililaitteella katsomaan koska alussa käytin musiikkia liian pitkään jota mulla ei oo lupaa käyttää. Se että lisään sen tähän blogiin ei auta koska se silti tulis youtuben kautta :<

    ReplyDelete

I read all the comments and I appreciate that you leave your mark by writing one. ♥