Saturday, April 13, 2013

I'll give you everything you need, but I don't think I need you

006
011
026

Vihdoinkin kauan kaivattu perjantai. Eka viikko töissä takana ja alkaa olla jo kouluun ikävä. Toisaalta alkaa tottuun pikkuhiljaa töissä olemiseen, ja osaahan siihen kouluunkin suhtautua sitten eri tavalla kun sinne joskus elokuussa sitten taas palataan :D Niin ja ostin taas jotain. En ottanut niistä kuvia, mutta eiköhän ne tuu kohta asukuvissa näkymään. Eli siis ostin Lindexistä mustan laukun hopeisilla niiteillä, ja H&M:stä vaaleanpunaiset housut. Jotkut ehkä muistaakin kun puhuin siitä että sellaset haluaisin, ja nyt ne sitten löysin :D

016
025

Asu on joltain päivältä viikkoa, en muista miltä eikä sillä taida olla merkitystäkään. :D En oo mitään kauheen ihmeellistä päälle jaksanut laittaa, kun vaatteiden pitää kuitenkin olla mukavat ja sellaset että niissä voi kiipeillä tikkailla yms. joka jo sinänsä sulkee hameiden käytön pois. Niin ja en todellakaan ollut balleriinoilla ulkona, vaan noi oli mulla sisäkenkinä ja ulkona pidin jotain tennareita. Mulla oli pieni kenkä ongelmakin kun kaikki mun balleriinat ja tennarit on niin likasia etten kehtaa käyttää niitä tuolla, sen takia ostin siis edellisessä postauksessa näkyvät balleriinat. Alla vielä muutama paita mitkä ostin aleista, hävettää miten paljon oon ostellut nyt kaikkea..

027
028

PS: Mun pisin kynsi lohkes tänään ja nyt siihen sattuu. Ehdotan että pidämme hiljaisen hetken, RIP pitkät kynnet. :<

Shirt | H&M       Jeans | Gina Tricot
 Scarf | 2ndHand       Flats | Seppälä

6 comments:

  1. kiva postaus taas:) mikä kännykkä sulla on? :3 oot hirveen nätti:33

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos! Mulla on Samsung Galaxy Ace :)

      Delete
  2. ihanii noi kaks viimistä paitaa!:)

    http://believeyourdreams-juuliiz.blogspot.fi/

    ReplyDelete
  3. Toi viimenen paita ♥

    ReplyDelete
  4. Tää blogin ulkoasu on vaan jotain niin täydellistä! <3 Oon rakastunut! :3

    ❤: http://kehvelijehnakas.blogspot.fi

    ReplyDelete

I read all the comments and I appreciate that you leave your mark by writing one. ♥