Wednesday, May 8, 2013

Every smile you fake, every claim you stake, I'll be watching you

022
023

Tajusin just että tää asu oli mulla päällä melkein viikko sitten! No ei ihan, viime sunnuntaina. Niin ja harmittaa koska tää asu oli mun mielestä tosi kiva, mutta sitten kameraan oli unohtunu huonot asetukset ja kuvista tuli ihan keltasia. :< Vaikee elämä. Mutta jos kuvien epäonnistuminen unohdetaan niin mulla on ollu ainakin tähän mennessä oikein kiva viikko! Töissä oon saanu positiivista palautetta kassalla olosta, ja tuntuu että kerrankin onnistuin jossain ja saan tehdä sellasta mikä on mun mielestä mukavaa ja jossa viihdyn. En myöskään jännitä enää asiakaspalvelutilanteita niin paljoa. :D
  024
038

Asiasta kukkaruukkuun, laitan varmaan seuraavaan postaukseen mun kuvaaman My dayn, jos teitä huvittais sitä katsoa. :) En oo mun youtube videoita tänne blogiin sen koommin linkitelly, koska haluan tavallaan pitää blogin ja kanavan vähän erillään ihan sisältönsäkin takia. Siitä tulevasta videosta ne jotka (ehkä) haluavat kanavalla vierailla, pääsevät sitten käymään, mutta en sitä erikseen enää linkitä. Jos teitä muuten kiinnostais ihan videopostaukset tänne blogiin, niin ehdotelkaa aiheita, jos on esim. jotain tyyliin/muotiin yms liittyviä juttuja. :)

Shirt | H&M       Skirt | H&M       Heels | Skopunkten

043

11 comments:

  1. AnonymousMay 08, 2013

    Ehdottomasti my day tänne blogin puolelle !!
    Ihana asu!

    ReplyDelete
  2. AnonymousMay 08, 2013

    Aivan ihana ja suloinen asu, täydellinen!:> Laitappa vaan My Day, sun kaikki videot on kivoja!

    ReplyDelete
  3. AnonymousMay 09, 2013

    ihana asu!

    ReplyDelete
  4. Kyllä näistä kuvista silti hyviä tuli ! Kaunis mekko sulla. (:

    ReplyDelete
  5. AnonymousMay 09, 2013

    Siis mitä tarkottaa asiakaspalvelutunti?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. "Asiakaspalvelutilanne" tuolta tekstistä löytyy :>

      Delete
  6. ihana asu <3 !
    & sul on iha paras blogi ;)

    ReplyDelete
  7. Ihana asu, ihanat kengät ja ihana sinä <3

    ReplyDelete

I read all the comments and I appreciate that you leave your mark by writing one. ♥