Friday, May 17, 2013

Hey my name is, what ever you call me

003
005
033
015
023


Nyt oon liian laiska jaotellakseni noita kuvia, joten ne on kaikki vaan tökerösti pötkössä ja teksti täällä häntäpäässä. Mullahan on tollanen jakku jo vihreänä, mutta yks päivä laittelin tuotteita alennukseen ja huomasin että toi musta versio oli sinne myöskin matkalla niin työpäivän jälkeen kävin nappaamassa sen itselleni sieltä.

Makoilin eilen ja tänään terassilla auringosta nauttien ja korkkasin kesän ekat bikinikelit. Tuntuu ettei mun ihonväri oo muuttunu suuntaan eikä toiseen vaikka kuinka oon koittanu grillata. Viikko on muutenkin menny ihan älyttömän nopeesti, tänä aamuna kun katoin kalenteria niin en meinannu tajuta että on jo torstai. Meen huomenna kaverin kanssa katsomaan ensi-iltaan tulevan Kultahatun, eli siis alkupeäriseltä nimeltään The Great Gatsby. Elokuvien suomennokset on välillä kyllä niin harhaanjohtavia. En tiedä millä ihmeellä muistan jäädä kaupunkiin etten hyppää kotiin menevään bussiin ja feidaa kaverin Tampereelle. :D

15 comments:

  1. AnonymousMay 17, 2013

    Kaunis oot ! (:

    ReplyDelete
  2. Ihania kuvia :) mistä noi housut on?

    kurkkaa > twostars-inthesky.blogspot.fi

    ReplyDelete
  3. tää sun blogi on niin ihana, oot niin aurikoisen näkönen ja positiivinen! Ja oon alkanut kuuntelemaan sun vlogeja, ne on myös ihan parhaita! :)♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mahtava kuulla että tykkäät! :)

      Delete
  4. AnonymousMay 17, 2013

    Näkeekö noiden kulmien takaa ;) ? Noei
    Ihanat hiukset! Miten noi on leikattu ?:o

    ReplyDelete
    Replies
    1. Näkee kun kampaa se sivulle! :) Hiukset on ihan vaan kerroksittain leikattu.

      Delete
  5. AnonymousMay 17, 2013

    Oon mittiny tätä nyt varmaan kaks viikkoo..
    Sinäkö se olit,joka youtuben vlogissa esitteli sitä juuri ostamaasi maybelline Gel Lineria? Vai oliko se unta......:o

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yhtä eylineriä oon esitellyt mutta en muista minkä nimistä se on :o

      Delete
  6. AnonymousMay 19, 2013

    mistä tuo "takki" tai tuo on ja paljon makso? tekis mieli tehä sun kulmista ohuemmat :d

    ReplyDelete
    Replies
    1. KappAhlista ja ne on muuten tarjouksella 18€ ;) Ja mun kulmani saa pysyä tuuheina! :D

      Delete
  7. http://matkalatviaan.blogspot.fi/ Et(te) varmasti pidä että mainostan mun blogia, mutta syksyllä alan kunnolla kirjottelemaan mun työssäoppimisesta ulkomailla! Sun blogia on muuten kiva lukea ja videot YT:ssä vielä parempia!

    ReplyDelete
  8. AnonymousMay 24, 2013

    Niiiiin kaunis! :)

    ReplyDelete

I read all the comments and I appreciate that you leave your mark by writing one. ♥