5/28/13

Will you still love me when I'm no longer young and beautiful

002
040

Tää asu on oikeesti jostain muutaman viikon takaa, mutta olin tän unohtanu postata ja mulla oli toi sama takki päällä niin ajattelin tän olevan tavallaan ajankohtanen nyt. :> Noi kaikki vaatteet mitä mulla on muuten päällä, on lastenpuolelta. Ei siinä toisaalta mitään haittaa oo, kaikki kivoimmat vaatteet on siellä! Ja joo toinen syy on se että välillä jopa xs on liian iso. Vaikka mulla on paino noussut muutaman kilon ton työssäoppimisen aika? :D

Tanks top & Jeans & Jacket | KappAhl       Heels | Nelly.com
030
041
022
042

En malttaisi millään odottaa että ne mun netistä tilatut tavarat saapuis, ja oon jo suunnitellu asuja niiden kenkien ympärille :D Täytyy vaan toivoa että ne on sitten hyvän kokoset ja varmasti hyvät jalassa. Myös sen kellon tarvitsemisprosentti alkaa olla ainakin 110%.. Huomena nään kaveria joka täytti sunnuntaina sen maagiset 18 vuotta, ja täytyy vielä survasta jonkinlaiseen pakettiin muutama juttu mitä sille ostin. Pitäkää peukkuja ettei mee palautukseen (säästin varalta kuitit).. :D

9 comments:

  1. Nää sun postaukset on tosi kivoja + oot niin nätti että voisit jakaa kauneuttas kaikille mut silti olisit vieläkin kauniiis :)
    Hyvä sinä! ;)

    ReplyDelete
  2. Milloinkas tulee itselläsi 18 täyteen?

    ReplyDelete
  3. AnonymousMay 29, 2013

    Lastenpuolella on kaikki rumii :S

    ReplyDelete
  4. Tää sun blogin ulkoasu on ihan sika hieno! :)

    ReplyDelete
  5. Sun blogis on älyttömän ihana! ♥
    Kuka kuvaa aina nää sun asus ? (:

    ReplyDelete

I read all the comments and I appreciate that you leave your mark by writing one. ♥