6/25/13

Mid summer

016
167

Alempi kuva on viime juhannukselta. Mun tämän vuoden juhannus oli aika erilainen kun mitä yleensä. Melkeimpä aina ollaan perheen kanssa vietetty jussi mummilla rannikolla, mutta mulla oli töitä pe-la joten en voinut sinne lähteä mukaan. Toisaalta oli ihan odotettua vaihtelua, välillä se sivistyksen ulkopuolelle lähteminen hajottaa ja pahasti. :D

Olin siis yksin kotona to-su. Yleensä meillä on aina joku kotona, ja vaikka sitä yksin olemista aina odotan, niin totuus on se etten mä siitä tykkää. Alan säikkyyn jokaista ääntä ja tunnen vaan oloni yksinkertasesti niin yksinäiseks. Perjantaina olin juhannusta viettämässä kaverin kaverilla. Lauantaina tosiaan kutsui ne työt, ja pelkäsin jo etukäteen miten saan itseni roudattua töihin asti, mutta helppoahan se loppupeleissä oli. Päivä kyllä tuntui suht raskaalta, mutta se saattoi johtua huonoista yöunistakin.

Nyt olen tullut kipeeksi, ja mikää ei tosiaan oo sen ärsyttävämpää kun kesällä kipeänä olo. Onneks mulla ei huomenna eikä ylihuomenna ole töitä, niin saan nyt edes jotenkin sairastaa rauhassa. Olin viimeks huhtikuun alussa kipeä, en ymmärrä mihin mun vastustuskyky on kadonnut. :c

6 comments:

  1. Sun blogi vaikuttaa tosi kivalta ja rakastan tota pitsitaustaa!<3:) liityin lukijaks ::p

    worldbypinja.blogspot.fi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jee! Kiva jos tykkäät :)

      Delete
  2. Voisin liittyy lukiaksi!mullakin on oma blogi perfectbeau.blogspot.fi
    käykää kattoo.tää on oikeesti hieno blogi

    ReplyDelete
  3. AnonymousJune 25, 2013

    Toivottavasti paranet pian! Sinulla on mahtava blogi pidän tästä. :) Ja mielestäni kaikki postauksesi ovat aivan mahtavia. :) Olet itsekkin aivan mahtava ja ihana. :3 Koska sinähän tämän blogin teet näin ihanaksi. Kiitos että jaksat kirjottaa ja postailla. <3 Pidätkö vlogaamista harrastuksena? Kiva jos vastaisit. :)

    ReplyDelete
  4. AnonymousJune 25, 2013

    Et ole ainoa kipeä! Kaiken lisäksi huomiseks pitäs olla terve.. Jos olisin kaks päivää viel ollu terveenä, ois ollu ihan sama sairastunko vai en..

    ReplyDelete

I read all the comments and I appreciate that you leave your mark by writing one. ♥