6/2/13

Your pretty face and electric soul.

001
016
049


Hellou hellou! Tässä toinen niistä pitsimekoista jotka ostin. Tämä on mun makuuni jo siinä rajalla että onko se liian lyhyt vai ei, ja en tätä uskalla sen takia töihin laittaa kun kuitenkin tulee kumarreltua ja muuta. Oikeastaan aika hassua että joku hame on mun mielestä "liian lyhyt", koska vielä muutama vuosi sitten muut oli muistuttelemassa että hameen on tarkotus peittääkin jotain. Ehkä oon tulossa liian vanhaksi. Joka tapauksessa tykkään tosta mekosta ihan hurjasti vaikka se vähän tota mun lättänää etupuolta korostaakin. :D

Dress | KappAhl       Leather jacket | KappAhl

025
046
052

Vihdoinkin hopeinen kello! Netistä tilattu ei todellakaan vastannut odotuksia, ja palautin sen heti avattuani. Marssittiin sitten kultasepänliikkeeseen ja myyjän avustuksella tällanen löytyi. Hintaa 32€.

Onnittelut muuten kaikille jotka eilen valmistuivat/pääsivät peruskoulusta tai ihan mitä vaan. :D Itellä tosiaan vielä kaksi viikkoa työharjottelua jäljellä, ja sen jälkeen alkaakin heti kesätyöt. Miten teillä, löytyykö kaikilta kesätyöpaikat? :) Aijon ottaa nyt viimesistä viikoista ilon irti, ja pukeutua mahdollisimman usein ihan prinsessaksi. Tämä siksi, että kesätyöni on siis siivoilla hotellihuoneita, ja tekokynsistä ja mekoista ei siinä hommassa hirveesti apua ainakaan ole. Toivon että tää kaksi viikkoa menis mahdollisimman hitaasti koska toi työharjottelupaikka on ollu ihan mahtava. Alkukankeudesta huolimatta opin jutut aika nopeesti, ja huomasin että asiakaspalvelu on todellakin se mun juttu. Hyvää kesäloman alkua kaikille!

10 comments:

  1. AnonymousJune 02, 2013

    tää sun blogi on ihana! :) mut mulla on kyllä mennyt nyt ihan ohi, että missä paikassa oot työharjottelussa?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos! Ja vaatekaupassa olen :)

      Delete
  2. AnonymousJune 03, 2013

    mun tietääkseni seiskaluokkalainen ei saa vielä kesätöitä? (oon siis ite) mutta vissiin ens vuonna sitten ! ainii ja hyvää kesää sulle 8)

    ReplyDelete
  3. Oh, you should wear short skirts and dresses now, when you're young ! And I think it's long enough :) I hope you don't mind if I ask: how tall are you? Greetings from Poland ;)

    ReplyDelete
  4. AnonymousJune 04, 2013

    oih oikeesti sä oot tosi kaunis ! o: ja sul on kiva äänikin. ja sulla on hienoja vaatteita, sekä teet hyviä videoita ja mä oon jotenkin jännästi koko ajan samaa mieltä sun kanssas.

    tilasin sun kanavas eilen, katoin yli puolet sun videoista, mut sit huomasin et kello oliki jo yli yks yöllä ja aikanen herätys, ni jatkoin heti sitten tänään katsomaan niitä videoita :'D

    mut jos mä saisin tällee ehdottaa, vaikka jotenkin uskon ettet sä voi tätä tehdä, jos sä teet edes tän tyyppisiä videoita, mutku jossain sun videoissas on niin hauskoja kohtia, niin kyl mä uskoisin, et tää sulta onnistuis, että tekisit semmosen "10 parasta kommenttia"-videon. (: Ja hyvää kesää myös !

    ReplyDelete
    Replies
    1. AnonymousJune 04, 2013

      Komppaan ihan täysin!

      Delete
  5. AnonymousJune 05, 2013

    Sä oot tosi nätti.

    ReplyDelete
  6. AnonymousJune 09, 2013

    huhhuh mikä pakkaus ;)

    ReplyDelete
  7. AnonymousJune 19, 2013

    ootko minä vuonna syntyny? :)

    ReplyDelete
  8. AnonymousJuly 24, 2013

    Mul on samanlainen nahkatakki. mulla se on vaan valkonen :)
    ja ihana blogi tykkään :)

    ReplyDelete

I read all the comments and I appreciate that you leave your mark by writing one. ♥