Wednesday, July 24, 2013

Ostosten esittelyä

066
Löysin vihdoinkin täydellisen nallerepun (kirppikseltä). Ja maksoi vaan 0,50€! En todellakaan tiedä mitä tolla ajattelin tehdä, mutta onhan toi nyt hellyyttävä näky :3 Haluan takas kerhoon että voisin käyttää tota. Tosin repun sisälle mahtuu suunnilleen hammastahnatuubi.

069
Kaksi mekkoa Seppälästä, molemmat alennuksesta ja maksoivat noin 10€ kappale. Ruskean otan ihan arkikäyttöön, keltaisesta en vielä tiedä mutta ompahan nyt ainakin mekko valmiina jos tulee juhlia vastaan.

071
072
Sormus ja kaulakoru myös Seppälän aleista, kaulakoru noin 5€ ja sormuksesta en muista, luultavasti noin pari euroa. Kaulakoru sais ehkä olla ihan pikkuisen pidempi, mutta menee se noinkin. Harmittaa ettei mulla oli kovin paljoa kultaisia rannekoruja (DW kello taitaa olla ainut) minkä kanssa tuota käyttää.

26 comments:

  1. Mulla oli tuollane ihan samallaine reppu, kun olin pikkune:DD sitte siellä oli sisällä viel semmone toinenki nalle, sellane supermini :D
    Hyvä ostos siis ! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha:D Mulla ei ollu tuola sisällä mitään :<

      Delete
  2. AnonymousJuly 24, 2013

    Kiva postaus:)♥! Hauska tuo reppu:D! Tälläsii ehdottomasti lisää! >w<

    ReplyDelete
  3. Ihanaati otettu noi kuvat:3

    ReplyDelete
  4. Aws,tosi ihana toi nallereppu <3

    ReplyDelete
  5. Ihania<3 mikä kamera sulla on? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos! Mulla on Canon 500D :)

      Delete
  6. Ihana tuo nallereppu!:3 mulla on vähän samanlainen mut vaan sininen:D

    http://it-just-life.blogspot.fi/

    ReplyDelete
  7. Sun pitäis postailla enemmä, sillä sun blogii on ihana lukee <3 :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yritän postailla mahdollisimman usein :)

      Delete
  8. AnonymousJuly 24, 2013

    panisin
    sori oli pakko :D

    ReplyDelete
  9. mulla on samanlainen mekko, toi keltanen ! :Ddd ostin sen päättäjäisiin ja serkun häihin tänä vuonna, mulla on itseasiassa se tossa profiilikuvassakin päällä (:

    blogini ~ dont-forget-your-dreams.blogspot.fi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Se on kyllä ihana mekko! Tuntuu että näyttää paljon ruskettuneemmalta kun on keltasta päällä :D

      Delete
  10. Tosi ihana tuo koru! Niin ja vaikka et mitään ihmeellistä tuolla repulla teekään, niin onhan se nyt ihana!! :)

    http://reetta-s.blogspot.fi

    ReplyDelete
  11. Sulla on tosi hyviä kuvia ja oot sairaan kaunis :)
    käviskkö kattoon mun blogit ?

    niinanstar-girl.blogspot.com
    nniinajoanna.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Oot hyvä ottaan kuvia! mikä kamera sulla on ja oot sairaan kaunis :)
    kävisikkö kattoon mun blogit?

    nniinajoanna.blogspot.com
    niinanstar-girl.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. AnonymousJuly 26, 2013

    ah! nyt löysin!

    http://www.putfeetfirst.com/se/skopunkten/Kvinna/Kangor_och_Boots/Kanga/p/27224638

    mut loppuunmyyty on mun koko :( mahtaakohan niitä tulla lisää? voikohan tuolta ees suomeen tilata? :o

    ReplyDelete
  14. Vähän toi nallereppu on hieno! Oot muuten paras tekeen videoita ja aina kun videosi loppuu niin tulee vaan semmonen "Ei tää loppuu jo!! D:" :D Mistä toi nimi Aamihh muuten tulee?

    ReplyDelete
  15. AnonymousJuly 28, 2013

    näin sut perjantaina ku olit töissä ! oisin halunnu tulla juttelee mutten viittiny ku olit töissä..

    ReplyDelete

I read all the comments and I appreciate that you leave your mark by writing one. ♥