Monday, July 29, 2013

Show me your true colors

073
075

Melkein viikon vanhoja kuvia nämäkin, parempi myöhään kuin ei milloinkaan vai miten se meni. Eilen ja tänään on onneksi ollut lämpimämpi sää kuin näissä kuvissa, ja oon paahtanut itteeni auringossa oikein urakalla. Tuntuu vaan etten rusketu yhtään vaikka oon melkeinpä kylpeny babyoilissa ja ottanut aurinkoa keskipäivän aikaan (juujuu tiedän että sillon ei sais edes oleilla auringossa koska palaa helposti). Tai sitten vaan kuvittelen koska alan tulla itse sokeeksi sille ihonvärille :D

Paita | Kuljun Kartano       Housut | KappAhl 
Korkkarit | Kuljun Kartano       Laukku | New Yorker

077
085

Tällä viikolla mulla piti olla tosi löysää töiden suhteen, mutta lopulta kävikin niin että tein torstaina KappAhlissa ensimmäisen pidemmän vuoroni ja perjantaina ensin siivoilin päivän ja puolessa tunnissa muuntauduin siivoojasta vaatekaupan myyjäksi ja lähdin iltavuoroon. Lauantai aamuna oli vielä tavallinen työpäivä SOL:in punaisessa uniformussa. Jokaisena yönä valvoin lähemmäs kolmeen, joten eilisen 12h yöunet tuli todellakin tarpeeseen. Ensi viikolla mulla on huimat kaksi työpäivää, mutta muuten en oo vielä varma suunnitelmista kun tuli vähän erimielisyyksiä vanhempien kanssa siitä missä mä viikon viettelenkään. :D

7 comments:

  1. AnonymousJuly 29, 2013

    rakastan sun tyyliä yli kaiken ja oot tosi kaunis ja noi hiukset on niiiiin ihanat! :) ja sun videos on kans ihan huippuja!

    ReplyDelete
  2. Mulla ainaki on sillee, että aina kun sitä rusketusta oikee yrittämällä yritän saada, nii ei sitte millään ! Jossai vaihees kesää sitte huomaan olevani paljo ruskeempi ja ilman auringon palvontaa! :-D

    ReplyDelete
  3. AnonymousJuly 29, 2013

    Iso tykkäys näille sun Studio Killers otsikoille <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oon ihan huumaantunu noista kaikista biiseistä, varmaan eka levy mitä ikinä kuuntelen missä ei oo yhtään huonoo biisiä :3

      Delete
  4. AnonymousJuly 30, 2013

    Ens kerralla kannattaa etsiä ulkotöitä jos haluut ruskettua, vinkkinä vaan. (:

    ReplyDelete

I read all the comments and I appreciate that you leave your mark by writing one. ♥