8/26/13

To feel the wind, to see the sky

022
030
034
Mekko | Kuljun Kartano         Laukku | Seppälä
 Balleriinat | H&M

Ainahan vedotaan siihen että "vaatteet kutistuu kaapissa", jos joku vaate ei mee enää päälle. Tän mekon kanssa ei kuitenkaan oo muuta mahdollisuutta kun että se on kutistunu pesussa, en mä nimittäin pituuttakaan oo tässä välillä kasvanut! Edellisen kerran kun pidin tota päällä se oli just sopivan pituinen, ja nyt kun laitoin sen niin jatkuvasti piti olla kiskomassa alemmas ettei takapuoli näy. Harmittaa koska toi on hirmu kiva mekko :<

Asiasta muumilaaksoon: kuinka moni tietää Members.com -sivuston? Se on siis sivu, jonne tulee "salaisia" alennuksia tuotteista (esim. tällä hetkellä on Nelly.com:in kenkiä ja vaatteita) ja sivulle pääsee rekisteröitymään jos on saanut joltain sivulla olevalta kutsun. Sain alunperin joltain bloggaajalta itse kutsun sinne, ja mietinkin nyt siellä pyöriessäni että jos joku sinne haluaisi rekisteröityä niin laittakaa s-posti osotteita vaikka kommenttiboksiin, tai mulle s-postilla jos ette halua sitä näkösälle. Liittyessä saa 5€ shoppailurahaa minkä voi käyttää sivulla, ja jos tilaatte sieltä jotain niin silloin myös mulle tulee se 5€. Kaikki siis hyötyy! :D Ja tämä ei oo mikään maksettu mainos, halusin vaan informoida kun itsekin pääsin alunperin muun bloggaajan avulla tuonne rekisteröitymään. :)

37 comments:

  1. kuinka pitkä oot? ja aivan ihana mekko ja muutenki tykkään sun vaatteista tosi paljon :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. oon pikkusen vajaa 160cm pitkä, ja kiitos! :)

      Delete
    2. oho :0 luulin, että oot jotain 165cm. Ite oon siis 158cm ja aattelin, että näyttäisimpä yhtä hyvältä kun sä ja mulla taitaa olla toivoa :-D näytät siis jotenkin tosi hyvän kokoselta D: anteeks hassu selitys.

      Delete
  2. Kuulostaa tosi kivalta! (: Laita mulle kutsua tulemaan jutta.kivela@hotmail.fi

    ReplyDelete
  3. huippu! jos vaa voit ni laitakko mullekki kutsun! :) siiri.rontti@gmail.com

    ReplyDelete
  4. Kivalta kuulostaa! Kutsun saa laittaa tulemaan: minnaelinav@gmail.com

    :)

    ReplyDelete
  5. Ihana toi laukku!:) ja laita mullekki kutsu; pelkonen.sini@gmail.com

    ReplyDelete
  6. Ja myöskin mulle:) elsukki@gmail.com

    ReplyDelete
  7. Mikä sun s-postiosote on? :)

    ReplyDelete
  8. En oo kuullukkaan tollasesta, joten mullekin saa laittaa koodin!
    katjaaa.merilainen@hotmail.com

    ReplyDelete
  9. mullekki voi laittaa kutsun :) iida.sirkia@gmail.com

    ReplyDelete
  10. Oi kuulostaa tosi kivalta! Mullekki saa laittaa kutsun :) julia_hulkkonen@hotmail.com

    ReplyDelete
  11. Joo mullekki kutsu!(: hannakisu @hotmail.com

    ReplyDelete
  12. epumoi@gmail.com

    ReplyDelete
  13. Tossa toisessa kuvassa näyttää niinkuin sä olisit raskaana! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. niin muuten näyttääkin! voi ei :D

      Delete
  14. Etkö teekkään Rather Than-haastetta youTubeen ? :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teen, siinä vaan on enemmän hommaa kuin oletin :<

      Delete
  15. Ihan mahtavalta kuulostaa, mulle voi pistää kutsun dress.nn@hotmail.com :)

    ReplyDelete
  16. kutsu ? ellu-vellu@hotmail.com

    ReplyDelete
  17. Jos vaan voisit, niin kutsu kelpais tännekin! :) mintsu.viivu@gmail.com

    ReplyDelete
  18. ihana toi mekko!<3 :)

    http://veerahenriikka.blogspot.fi/

    ReplyDelete
  19. mulle saa kans laittaa kutsua:)! etta.suorsa@hotmail.com

    ReplyDelete
  20. heikkillea@gmail.com :)

    ReplyDelete
  21. kismetti2@gmail.com

    Kutsua tonne ^^ :)

    ReplyDelete
  22. Vähän kiva, saa kutsuu :D vinttila@luukku.com

    ReplyDelete
  23. mulle voi laittaa kutsua :) melina.piirila@suomi24.fi

    ReplyDelete
  24. Tykkään kovasti snu blogista ja oot tosi nätti :) mullekkin saa kutsua laittaa alluharjunkoski@gmail.com

    ReplyDelete
  25. enjaksakirjautuusisäänAugust 28, 2013

    mulle saa laittaa kutsun, jos viitsit (: satttsu@gmail.com

    ReplyDelete
  26. saa laittaa kutsua :) petriinatoiva@gmail.com

    ReplyDelete
  27. Mulle voi laittaa kutsun jos viitsit, sipe99@gmail.com (:

    ReplyDelete
  28. enjaksakirjautuasisäänSeptember 01, 2013

    saa kutsua ! :DD
    aino.marjamaa@gmail.com

    ReplyDelete
  29. Omg. No, jos vielä viitit niin ladtuubi@gmail.com

    ReplyDelete
  30. jos vielä pistelet kutsuja niin mulle sais laittaa (:
    anskunen.banskunen@gmail.com

    ReplyDelete
  31. Mulle vois laittaa cecilia.niska@gmail.com

    ReplyDelete

I read all the comments and I appreciate that you leave your mark by writing one. ♥