Thursday, August 22, 2013

White and comfy outfit

050
056

Nenä vuotaa, kurkku on kipee ja lämpöäkin pikkasen. Jep, olen siis kipeenä. Tällä hetkellä on meidän luokaltakin ainakin 3 mun lisäkseni, joten ei taida olla mikään ihme että minä, jonka vastustuskyky on olematon, sain taudin. En tiedä johtuuko kipeästä olosta vai siitä että olin kesän käytännössä meikittä siivoustyön takia, olen tullut älyttömän laiskaksi ulkonäön suhteen. Ennen en olis ikinä kehdannut mennä ilman meikkiä tai tukka laittamatta kouluun mutta nyt tuntuu että oon oikein ylpeä itsestäni jos jaksan ruveta meikkivoidetta levittämään! Tai sitten on vaan yksinkertaisesti itsetunto parantunut, mikäs siinä.

Huppari | Adidas     Housut | Cubus     Tennarit | Seppälä

062
068

Päälle laitoin ensimmäiset lämpimät vaatteet jotka kaapista käteen sattuivat, etsinpä vielä noi valkoset tennaritkin mitä en oo pitänyt sitten viime talven! Eilinen meni aikalailla univelkoja kuittaillessa. Tiistai iltana tuli tosiaan vähän valvottua ja nukkumaan pääsin vasta (pitkän autoajelun ja kotiintuloajoista käydyn riidan jälkeen) joskus kahden maissa. Seuraavana aamuna ei väsyttänyt ollenkaan, mutta koulussa oli aika tuskaa. Iltapäivä viideltä menin "päikkäreille", ja heräsin vasta seuraavan aamuna 5:45 kellon soittoon. Älkää koskaan valvoko arkipäivänä, se ei kannata. :D

8 comments:

  1. Kun olit kappahlissa työharjoittelussa, mitä sun piti tehä siellä?:-) ja oliko kivaa?:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli tosi kivaa! Ja tosiaan tein kaikkea samaa kuin ne "oikeetkin" myyjät, eli purin tavaroita & vein paikalleen, ja parin viikon päästä alottamisesti mulle opetettiin kassa. Jos asiakaspalvelusta tykkäät niin suosittelen lämpimästi jotain vaatekauppaa kyllä :)

      Delete
  2. tosi ihana postaus, oot tosi kaunis ja sun videoit on ihania :--)

    ReplyDelete
  3. Oi, kun oot kaunis! Ja tykkään sun blogin ulkoasusta! :)

    ReplyDelete
  4. Luin ylempää että oot ollu Kappahlissa työharjottelussa :) mulla on kahen viikon tet, niin suosittelisitko kappahlia tet-paikaks? en oo oikeen keksiny mitään paikkaa niin ajattelin nyt sun kertoman perusteella ehkä kysyä sieltä :)

    ReplyDelete
  5. kiva postaus ja oot kaunis! (:

    ReplyDelete
  6. Oot kaunis :)

    ReplyDelete

I read all the comments and I appreciate that you leave your mark by writing one. ♥