9/8/13

Kaikenlaisia SoMe -juttuja

nimetön

En oo näitä sosiaalisen median yhteisöjä täälä blogin puolella pahemmin hehkuttanut, joten ajattelin että nyt vois olla hyvä aika vähän valasta teillekin missä kaikkialla ajatuksiani jaan.

Facebook (www.facebook.com/aamihhh)
Kuten yllä olevasta kuvasta huomaa, olen tehnyt fb sivun vaikka pitkään sanoin etten sitä koskaan tulisi tekemään. Aina välillä sitä pitää näköjään syödä sanansa, ja tässä nähdään tulos. Sivu on sekä blogin että mun youtube kanavan yhteinen, joten linkkaan sinne sekä uudeot videt että myös välillä postauksia. FB:stä mut löytää laittamalla hakuun Aamihh (tai klikkaa linkkiä).

Instagram (www.instagram.com/aamihh)
Tästä muistaakseni olen maininnut, ja sivupalkissa on ainakin joskus ollut linkki mun IG tiliin. Siellä löytyy mysökin nimellä Aamihh (tai klikkaa linkkiä).

Twitter (www.twitter.com/aamihh)
En tiedä seuraatteko te blogin lukijat twitterissä ihmisiä niin paljoa kuin mitä youtuben puolellä katsojat, mutta laitetaan tämä tähän jos joku haluaa kurkkailla mitä twiittailen. Taas löytyy samalla tutulla nickillä eli Aamihh (tai klikkaa linkkiä).

We Heart It (www.weheartit.com/aamihh) 
Tätä ei ehkä sosiaaliseksimediaksi lasketa, mutta joku on joskus mun we heart it tiliäkin kysellyt. Taas omaperäisesti nimimerkki on Aamihh (tai klikkaa linkkiä).

Youtube (www.youtube.com/aamihh)
Oon ihan tietoisesti jättänyt youtuben hehkuttamisen täältä blogista, koska musta tuntuu että ne jotka seuraa youtubessa ja ne jotka lukevat tätä blogia on kinnostuneet eri asioista. Näytän myös itsestäni (ainakin omasta mielestäni) täysin erilaiset puolet kummassakin, jonka takia oon ehkä jopa vähän pelännyt youtube tilin esittämistä täällä. Kyselyitä on tullut myös tästä, joten laitetaan sekin nyt tänne. Tuttu ja turvallinen nicki Aamihh (tai klikkaa linkkiä).

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Eilen vieteltiin mun äidin 50v. synttäreitä, ja kuvia sieltä, mun asusta ja jälkitunnelmista on tulossa. Huomenna mulla on ruotsin yo-kuuntelu, ja hieman ehkä pelottaa. Näin jälkikäteen ärsyttää että edes valitsin kaksoistutkinnon koska en tule tolla lukiopuolelle tekemään yhtään mitään. Koitetaan kuitenkin saada kunnialla loppuun. Tsemppiä muilekin jotka huomenna on kuunteluihin osallistumassa!

10 comments:

  1. Tää on kva ku sut löytää joka paikasta samalla nimellä :)) ihana blogi ja vlogi!

    ReplyDelete
  2. Mä seuraan sua sekä bloggerissa että youtubessa, koska mun mielestä sun videot on tosi mielenkiintoista katottavaa, ne on omaperäisiä ja aina tapahtuu jotain yllättävää(: Oot luonnollinen kameran edessä ja sulta saa hyviä ideoita ! Myös blogi on ihana, helppo lukea ja kuvat on ihania, myös insta tullut tutuksi (; Facessa en hirveästi blogeja seuraile, koska tuleehan ne postaukset bloggeriin lukulistaan tai blogloviniin niin en ole kokenut tarpeelliseksi. Upea blogi ja youtube-kanava ! (:

    ReplyDelete
  3. Tsemppiä kuunteluun!

    ReplyDelete
  4. Mä seuraan sua sekä bloggerissa että youtubessa :D oot upee ihmine ja sul on kiva tyyli ja asiallisia videoita(:

    ReplyDelete
  5. Mistä nimi Aamihh tulee? Oon miettiny tota jo pitkään :DD

    ReplyDelete
  6. Seuraan sekä bloggerissa että Youtubessa, oot paras vloggaaja :)

    ReplyDelete
  7. Siis oot super ihuna <3 ♡♥ tekisikö huonepostauksen??

    ReplyDelete
  8. Hei jasmine oisko mahollista että tekisit postauksen kaksoistutkinnosta koska, musta ois mukava kuulla millasta siellä on ku oon harkinnu semmosta kun kohta ysiltä pääsen :)

    ReplyDelete

I read all the comments and I appreciate that you leave your mark by writing one. ♥