Wednesday, October 9, 2013

How are you gonna breathe if you're underground? How many times will you try?

014
035
008

Huomasin että olin unohtanut kokonaan nämä kuvat missä näkyy nuo kengät. En oo täysin varma onko ne jossain muussa asussa jo näkynyt, mutta nyt on ainakin lähempää kuvaa. Tilasin ne siis ebaystä tuossa alkusyksystä. Nyt alkaa olla jo liian kylmät kelit niille, oon muutenkin käyttänyt vaan saapikkaita viimeset pari viikkoa putkeen. Haluaisin jotkut toisetkin "siistimmät" syyskengät.

Paita | KappAhl       Housut | Cubus       Kengät | Ebay

001
042
046

Loppuun vielä pieni mainostus: huomenna kannattaa katsoa klo. 19:00 Big Brother Extra! Jos teistä moni on nähnyt mun BB-videon, niin huomenna tosiaan jutellaan vähän siitä. :D Arvatkaa vaan mikä tärinä päällä lähden huomenna äidin kanssa Espoota kohti..

17 comments:

  1. UU pakko kattoo bb täl kertaa (;

    ReplyDelete
  2. omg ootko laihtunu ? :o näyttää!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. itseasiassa oon saanut vähän painoa lisää, nää on vanhoja kuvia :)

      Delete
  3. Mä niin varmasti oon teeveen äärellä sillon ♥

    ReplyDelete
  4. Oi vähänkö cool!!! Pitää yrittää muistaa kattoo se :)

    ReplyDelete
  5. näkeekö sitä bb ekstraa mistäään muualtaa miikus jälkeen päin... kun en oo tv äärellä tuolloin.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. en oo täysin varma mutta veikkaisin että Katsomosta ehkä : o

      Delete
    2. Näkee (:
      http://www.katsomo.fi/?progId=249595

      Delete
  6. Millä onjelmalla muokkaat youtube videosi? :)

    ReplyDelete
  7. Hahha, aika jännää nähdä sut telkkarissa :D Tallensin ohjelman ja pistin muistutuksen, ettei varmasti jää näkemättä! Oot kyllä ihan paras! <3

    ReplyDelete
  8. missä sä asut?:D onko mahdollista et oon joskus nähny sut tampereella O_O

    ReplyDelete
  9. Mitä kouluu käyt tai niinku tarkotan et mitä alaa opiskelet? :)

    ReplyDelete
  10. aww, olit ihana ja se viestinäyttö täyn aamihh:hii :D

    ReplyDelete
  11. Ihan mielettömän ihana tuo sun paita!!! :)

    ReplyDelete
  12. Apua kun oot ihana!! :* Mistä tuo rannekello on? Paljonko maksoi? (:

    ReplyDelete

I read all the comments and I appreciate that you leave your mark by writing one. ♥