10/6/13

Syksyinen asu ja eilinen vlogimiitti

022
028
035

Housut | Cubus      Bleiseri | H&M      Paita | H&M      Huivi | Citymarket      Kengät | Kirppis

Eilen oli Tampereen Keskustorilla vlogimiitti, ja kovasta jännityksestä ja väsymyksestä huolimatta sain itseni paikalle vaikka tunti ennen tapahtumaa meinasin jo perua koko jutun :D Itse vlogaajia en nähnyt kun kourallisen, mutta älyttömän moni katsoja tunnisti mut! Olin päättänyt jo etukäteen että en rupee nimmareita kirjottelemaan, mutta yhteiskuvia tulikin sitten sen verran otettua että pelkäsin ettei suupielet käänny enää ollenkaan alaspäin kaiken hymyilemisen jälkeen.. Mahtava tapahtuma, kiitos kaikille paikalla olleille! :)

Kuvat on (taas) vanhoja, mutta oon melkeinpä koko viikon kulkenut noi housut jalassa ja vaihtanut vaan neuletta, joten ei oo kauheen vaihtelevia asuja ollut :D Huomenna mulla on heti aamusta ensimmäinen ajotunti, onneks en oo ehtinyt sitä jännittää näiden kaikkien muiden tapahtumien keskellä. Luultavasti aamulla vasta iskee sellanen paniikki päälle ettei mitään rajaa.. Wish me luck!

23 comments:

  1. Oli tosi kiva nähä suakin siellä miitissä!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeii! Oliko kyllä mahtava nähdä teitä kaikkia :)

      Delete
  2. Öö mitä hele "olin päättänyt etten nimmareita rupee kirjottelemaan" pidäks itteäs jonain julkkiksena? Mä ainaki seuraan sun vlogias koska oot naurettavan tyhmä ja kuvittelet olevas joku bitch perfect

    ReplyDelete
    Replies
    1. et oo vissii kattonu se video mis se sano et jotku on puhunu et jakais nimmareit mut se ei....

      Delete
    2. Ei välttämättä julkkis mut tunnettu. Kyl niitä ois aika reippaasti pyydettykkin. Ja toi on nyt vaan sun mielipide ja tää mun.

      Delete
    3. En todellakaan pidä itseäni julkkiksena!:D Muut vlogaajat vaan aikoivat jakaa nimmareita, ja about 50 ihmistä tuli multakin siellä miitissä nimmaria pyytämään. Just tän takia tästä kirjottelusta kieltäydyin koska mun mielestä se on jo liikaa.

      Delete
  3. Onpa ihana ja pirteä asukokonaisuus :)

    ReplyDelete
  4. Ihana tuo asu ja oli tosi kiva nähdä eilen:) mun blogista löytyykin kuvia eiliseltä ja yks kuva sustakin, käy toki kurkkaamassa:) justplaywithit-milja.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ääks, taas tuuli on turmellu mun hiukset tossa kuvassa! :D Mutta oli kyllä kiva nähdä :)

      Delete
  5. harmi kun en sua sieltä löytäny :( mutta hauska miitti oli ! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Harmi ): Hyvä että viihdyit silti! :)

      Delete
  6. missä päin siel olit:o harmittaa ku en löytäny sua:(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Olin siinä raatihuoneen ja suihkulähteen vieressä ):

      Delete
  7. Ooi ihana asu ♥ Oisin nii halunnu tul sinne tampereel mut en kyl päässy.. Mut kaunishhh oot (:

    ReplyDelete
    Replies
    1. Toivottavasti pääset seuraavaan miittiin, uskon että niitä tulee vielä :3

      Delete
  8. Yhyy! En löytäny sya ja olin tullu suo varte sinne D:<

    ReplyDelete
  9. Ooi, kun oot kaunis! :) Tykästyin tähän blogiin kauheesti, ja sun vlogitkin on ihan parhaita! Oot niin ihanan positiivinen. :)

    // http://kahvikettu.blogspot.fi/

    ReplyDelete

I read all the comments and I appreciate that you leave your mark by writing one. ♥