11/24/13

And so I tell myself that I'll be strong, And dreaming when they're gone

008
molemmat
009
010

Ihan käsittämätöntä miten nälkä saa ihmisen hyppiin seinille. Tai mut ainakin. Siivosin huoneen aamupäivällä ja jätin lakanoiden vaihdon siihen hetkeen just ennen kun olis ruoka-aika. Voitte vaan kuvitella kuinka olin itkupotkuraivarin partaalla huomatessani että lakana oli väärän värinen ja se piti taitella takasin kaappiin ja laittaa toisen värinen. Jep, suuria ongelmia. Lopulta äiti tuli auttaan sillee "Mikä sulla oikein on?" "NÄLKÄ!!1!!" "Jaa no se selittää asian." Turha edes kysyä keneltä oon periny tän hienon taipumuksen.

Eilen kävin äitin kanssa joulumyyjäisissä jossa oli kaikki käsitöitä. Oon ollu muutaman kerran äitin mukana myymässäkin tuolla, ja oli hauska kuinka ne vanhemmat täti-ihmisiset tuli kyselemään että oonko minä se joka pyöri äitin jaloissa sellasena polven korkusena. Jep, kai se sitten minä olin. :--D

011
025
047

Ostin noi korkkarit noin kuukausi sitten H&M:stä, mutta en oo uskaltanut vielä jalkaan pistää. Ihan suoraan sanottuna en oo käyttänyt korkkareita varmaan puoleen vuoteen, ja olin ihan 100% varma etten osaa enää ollenkaan kävellä niillä. Jotenkin teki kuitenkin mieli laittaa tonne korkkarit kun tiesin ettei tarvi kovinkaan paljoa kävellä, ja enimmäkseen on sellasta seisoskelua. Yhdessä kohtaa äiti meni edeltä ihan tonne salin perällä olevan pöydän ääreen katselemaan noita joulukransseja, ja tulin hetken päästä sen perässä. Kun pääsin siihen pöydän viereen niin se ihan tuntematon myyjä kehui että kävelin kuulemma tosi nätisti sen salin halki korot jalassa. Olin pelkkää hymyä sen jälkeen, ja tuli hiukan itsevarmempi oli siitä. Oon nähnyt ihan liikaa kamalasti korkkareilla lompustavia tyttöjä, joten kai se on toisaalta hyvä ettei pidä mitään itsestäänselvänä ettei joudu häpeemään. Kaikki on varmaan nähny sen netissä pyörivän videon jossa nainen vaappuu parkkipaikan läpi korkkarit jalassa..

Housut | Cubus       Takki & Kengät | H&M 
Laukku | New Yorker       Huivi | Citymarket

038
049
059
001

Viimeisissä kuvissa myyjäisistä ostettu kala-patakinnas ja pipariukko (jälkimmäinen meni tuliaisiksi tutuille), sekä uudet lakanat Jyskistä. Kun itse tiedän millanen vaiva ja työ kaikissä käsin tehdyissä jutuissa on, oli aivan naurettavaa että toi patakinnas maksoi vaan 5€, se ei kata luultavasti edes noita materiaalikustannuksia. Totuus vaan on se, ettei nykypäivänä kukaan oikein osaa enää arvostaa käsityötä ja noikin ihmisiset tekee noita vaan omaksi huvikseen :/ Tosin oon ite menossa äitin kanssa vanhan ala-asteeni myyjäisin myymään (kuten viime vuonnakin) kaikki näperryksiäni, joten en oo ilmeisesti itekään mitään oppinut. :D

29 comments:

  1. Ihana asu :* Oon uus lukija ja hyvän kuvan susta sain! Sun videoita oon jo jonkin aikaa katellut ja tilaajana oon ollu noin kuukauden. Kivalta blogi vaikuttaa, oot ihana ja kaunis! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ihana kuulla, kiva että tykkäät :) <3

      Delete
  2. Tosi kiva asu, mutta sun harmaat sukat häiritsee. :D Olisit laittanut mustat!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Huomasin kanssa vasta kuvista :/

      Delete
  3. Mikä sen videon nimi on ;)? Ihana postaus ja ihana sä <3!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Video löytyy tästä: http://www.youtube.com/watch?v=uNaAFY72bNg
      ja kiitos paljon! :)

      Delete
  4. en tiiä kuinka tynnyrissä oon mäki eläny mutta ei en oo nähnyt sellasta videota

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://www.youtube.com/watch?v=uNaAFY72bNg

      Delete
  5. Voi kuinka kiva postaus ja ihana asu! Voisitko tehdä postauksen, jossa esittelisit viikon asut ? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Täytyy katsoa jos joskus ehtisin (jaksaisin) kuvata kaikki :)

      Delete
  6. Se on kyllä totta, että ihmiset eivät hirveästi arvosta käsityötä. Äitikin joskus työpaikalleen juttujaan myyntiin, kun se niitä aina väsäilee, niin sitten jotkut on "hirveän kallista" yms.
    Minäkään en ole videota nähnyt, johtunee ehkä siitä, etten hirveästi netissä seikkaile videoiden parissa.
    Ja tosi hyviä kuvia, hyvin säteilevä olet.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jep, muistan kanssa kun olin äitin mukana myymässä kuinka porukka kävelee ohi ja juttelee toisilleen "kamalan hintasia, tollasenhan tekis ihan helposti itekin!".. Video löytyy tästä jos haluat kurkata: http://www.youtube.com/watch?v=uNaAFY72bNg
      ja kiitokset :)

      Delete
  7. Kuinka pitkä oot ? Oonko saanu ihan väärän käsityksen että oot aika lyhyt ?
    Tykkään hirmusesti sun blogista ja oot aina niin pirteen olonen, jatka samaan malliin !:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oon 160cm eli en tosiaan kovinkaan pitkä :D Ja kiva kuulla että tykkäät!:)

      Delete
  8. Mooi! :) Mahtava postaus taas kerran! :) Sulle ois haaste mun blogissa käyhän tsekkaan jos kiinnostaa! ;) ja kysyisin että mitä ohjeita annat vkoggaaja aloittelijalle? :D No eipä mulla muuta jatka samaan malliin :)! Terveisin:Santtu :) santuuss.blogspot.fi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos paljon! Sun blogin linkki ei toimi, liekö oot poistanut blogin vai mikä siinä on :o Mielelläni olisin kyllä haasteen kurkannut :)

      Delete
  9. Ootpa kaunis...
    Luoja jumaloin sua ._.

    ReplyDelete
  10. sulla on niiiin ihana ja nätti tyyli! sulla on hyvä maku;) oot kiva bloggaaja!

    ReplyDelete
  11. Millon toi takki on ostettu h&m'stä?
    Tosi upee!!

    ReplyDelete
  12. Voi että!! :D Onneks satuin katteleen sun videoita youtubesta ja löysin tänne!! :D Oot aivan huippu :) Ja niin kaunis! Minkä ikänen oot? :)

    ReplyDelete
  13. missä koulussa oot?:)

    ReplyDelete
  14. Ihan paras blogi! Oot kaunis ja sun asut on upeita , onneks löysin sun blogin ja videot

    mun blogi : http://http----lolly.blogspot.fi/2013/12/why.html?m=1

    (alotin kirjoittaa pari päivää Sitten ja haluisin kommentteja postauksista)

    ReplyDelete
  15. Oot tosi nätti ja sulla on niiiiiin hyvä tyyli taju;D! Seuraan sua tubessaki:) Mitä ihmettä ootko noin tarkka siitä että onko lakana oikeen värinen?:O

    ReplyDelete
  16. Oot ihan sika nättii<3

    ReplyDelete
  17. Ihana blogi <3 oott kivan olonen ja aina niin pirtee sun videoissa! :)

    ReplyDelete

I read all the comments and I appreciate that you leave your mark by writing one. ♥