11/13/13

And while I wait I put on my perfume, yeah I want it all over you

molemmat
009

Ensimmäistä kertaa sanotaanko _oikeesti_ pitkään aikaan iski suorastaan hirvittävä himo päästä kirjottamaan blogiin. Joku mietti jo kommenteissakin että oonko kadonnut vlogi- ja blogimaailmasta. En ole. Haluaisin sanoa että on ollut kiirettä koulun kanssa ja 8-16 päivät vaatii veronsa, mutta totuus on se että on ollut aika rauhottavaa kun oon viettänyt vähän sellasta "tietokoneetonta aikaa". Eihän tää toisaalta pidä paikkaansa, koulussa on aina jotain ainetta tietokoneella joka käytännössä tarkottaa blogien lukemista. Kotona kuitenkaan en oo läppäriä avannut yli viikkoon.

003
002

Housut | KappAhl      Kengät & Neule | Kirppis  
     Laukku | New Yorker      Paita | H&M

Mitä mä sitten oon tehnyt kaiken tän ajan? Oon vuorotellen stressannu tekemättömiä asioita ja sitten taas unohtanut ne ilman mitään ongelmaa, viettänyt aikaa poikaystävän kanssa, harkinnut huoneen siivoamista (ja kerran sen siivonnutkin) kunnes huomasin että viihdyn hyvin tän kaaoksen keskelläkin. Kauppiksen puolella ollaan saatu vihdoin yritys perustettua, ja lukiolla taas oon vihdoin päässyt matikassa kärryille. Kaikesta huolimatta, ehkä tää syksy ei ookaan ollut niin huono kuin mitä oon kuvitellut. :3

19 comments:

  1. Käytkö sää kaksoistutkintoo ? Jos käyt nii onko se rankkaa, koska oon nyt ite harkinnu että alottaisin kaksoistutkinnon :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Juu käyn! Ite en oo missään vaiheessa kokenut sitä mitenkään erityisen rankaksi. Toki verrattuna tavalliseen amikseen on meillä pidempiä päiviä ja lukio on aina kummiskin lukio. Jos haluaa saada kymppejä niin saattaa käydä raskaaksi, mutta sanoisin silti että helpompaa tämä on kun "oikee" lukio. :)

      Delete
  2. Toi asukokonaisuun on tosi ihana.. Tosi kiva postauskin. Oot kyl mun sosikki bloggaja ja vloggaja.. Oot kyl tosi kaunis.

    ReplyDelete
  3. teee sun poikaystävän kanss joku video 8)

    ReplyDelete
    Replies
    1. en usko että tulee tapahtumaan :D

      Delete
  4. Uu nättimys (: Mut mulla on kyllä menny täydellisesti se ohi että sulla on poikaystävä :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos:) aika tuore juttu on minkä takia en oo aikasemmin maininnut.

      Delete
  5. pakko kysyy että kuinka pitkä oot? :)
    näin meinaa unta että tapasin sut ja olit korkeintaa 145cm pitkä :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, mähän oon!:D Ei vaiskaan, 160cm olen oikeasti. :)

      Delete
  6. Onnea parisuhteesta!! :) voitko laittaa jotain kuvaa tma. Pojasta ?:) onko tuore juttu? Kauan ootte ollu yhes ja mitä kautta tunnette? :) ihana asu <3

    ReplyDelete
  7. älä ota pahalla , mut tää sun blogi alkaa pikkuhiljaa kyllästyttäämään. kokoajan päivänasu kuvia ja pätkä tekstiä ''tässä on mun päivän asu kengät kirppikseltä moikka'' .... juu nyt lähti kyllä yks lukija pois! mutta siis oothan sä ihan kaunis ja niin =) ja älkää vitus anot ja muut tulko valittaa kui paska ihminen mä oon, kosk eivaa _kiinnosta_..että voitte pittää sen iha omana tietonanne:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ite ainaki tykkään tästä blogista just sen takia, ku tässä on upeita päivänasuja ja katon niistä yleensä vähän mallia omiin asuihin ;) Ja tässä blogissa ei turhaa löpistä turhista, ja eikä tuu mitään 'käytiin syömässä kavereitten kanssa ja oli niin hyvää ruokaa!!' ja sit kolme kuvaa jostain mäkin euron juustosta, että ittiä ei semmosta kiinnosta ollenkaan :D

      Mun mielestä tää blogi on just hyvä tämmösenä, mutta aina ei voi kaikkia mielityttää :)

      Delete
  8. ihana asu:)!!!
    anteeks ku kysssyn mut paljon painat?:)

    ReplyDelete
  9. Kauppis = Kauppakorkeakoulu. Todella ärsyttävää kun tätä samaa nimitystä käytetään amiksesta.

    ReplyDelete
  10. Onks sulla kik??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kantsisko eka kattoo vaikka aamihhin videoita ennen kysymistä? Ihan vinkkinä että katsopa häneltä Ragefuu-Vlogaamisen vaarat, saat varmasti vastauksen.

      Delete
  11. miten teet tän sun blogin teksti? :D Tai ku tuol ylhääl lukee ´The Pretty Faces´ ni miten oot saanu muokattuu sen noin hienoks? :) Ite oon yrittäny ja kuluttanu siihen monta tuntia etsien siihen jotain paikkaa mistä sitä voi muokata :D ja muutenki ihana tää blogi :3

    ReplyDelete
  12. Oot oikeesti sika nätti

    ReplyDelete

I read all the comments and I appreciate that you leave your mark by writing one. ♥