Sunday, November 17, 2013

Kymmenen #faktaa minusta

004
001
006
002

Sain kaverilta ton pitsimekon kun se ei sitä enää käyttänyt, ja neulepaidan ostin H&M:n lastenpuolelta.

  • Elän melkeinpä kroonisesti kaaoksen keskellä. Kun siivoan huoneeni niin siivoan sen kanssa perusteellisesti, mutta useimmiten riittää kun raivaan polun ovelta sängylle ja sohvalle. Tiedän silti tarkalleen missä mikäkin tavara sijaitsee, ja olen vaan yksinkertaisesti liian laiska roudaamaan jokaista tavaran heti takasin omalle paikalleen käytön jälkeen.
  • Ironista edelliseen kohtaan verrattuna: rakastan avaraa ja valoisaa sisustusta.
  • Olen todella huono saamaan asioita tehtyä. Tällä hetkellä mulla on lista nimeltä "Ahdistavat tekemättömät asiat", josta yliviivaan aina kohdan kun olen saanut sen tehtyä. Nää kaikki on sellasia pieniä asioita mitkä on jäänyt roikkumaan, ja ne on pikkuhiljaa kasvanut isoiks ahdistaviks jutuiks mitkä on hankala aloittaa.
  • Olen tyypillinen ihminen, ja pelkään kaikkea uutta. Tästä huolimatta mun mielestä lähestulkoon paras tunne maailmassa on se, kun huomaa saaneensa jonkun sellasen asian tehtyä mitä on etukäteen pelännyt ja ehkä jännittänytkin. Nääkään ei tosiaan oo mitään isoja juttuja, vaan esim. pankissa käynti ja facebook-sivujen luominen kuuluu näihin.
  • Arvostelen ihmisiä ulkonäön perusteella vaikka moni luokittelee tän pinnallisuudeksi. Mun mielestä kuitenkin ulkonäkö kertoo myös hyvin paljon ihmisen luonteesta ja asioista mitä kyseinen tyyppi arvostaa.
  • Koen puolitutuille henkilökohtaisista asioista puhumisen helpommaksi kun läheisille ystäville.
  •  Edelliseen liittyen: jos alan avautua jostain asiasta se menee helposti yli ja huomaan että oon saanu ihmiset sellaseen "awkward"-olotilaan.
  •  En voi sietää Cosmopolitania, Miss Mixiä, Demiä yms. Voi olla että oon vaan tilannut esim. Cosmoa ihan liian kauan (en siis tilaa enää) mutta mun mielestä näissä opuksissa on aina täysin samat jutut,  muokataan vaan hiukan aihetta ja vaihdetaan kuvat.
  • En haluaisi uskoa horoskooppeihin, mutta silti luen niitä ja mietin mitä mikäkin tarkottaa mun elämässä.
  • Vähintään kerran kuussa mulle iskee vimma heittää koko vaatekaapin sisältö jätesäkkiin, kuskata Fidalle, ja alottaa vaatteiden kerääminen ns. alusta. Onneks en oo vielä kertaakaan tehnyt tätä. :D



12 comments:

  1. Todella nätti tuo neulepaita! Mekkokin on ihan ylisöpö!

    Tällaiset postaukset on mun mielestä kivoja, joissa kerrotaan itsestään tai tehdään muita haasteita :D Voin niin samaistua tuohon horoskooppijuttuun!

    ReplyDelete
  2. Jee eka!! Ei vaan:-P oli pakko, mutta hyvä postaus jasmine:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. En ollukkaan, kun kommentit näkyvät vasta hyväksynnän jälkeen.

      Delete
  3. Samaa mieltä Demeistä ja Cosmoista ;) ne on kirjoitettuki huonosti.

    Saisko valivlogin aiheesta?

    ReplyDelete
  4. Ihana mekko ja paita <3 (: Mulla on pari samaa faktaa kun sulla :D:D Oot kaunis ja paras bloggaaja ja rakastan sun videoita

    ReplyDelete
  5. Oot ihan samanlainen kuin minä! Rakastan sun blogia tosi paljon, koska nämä sinun blogi kirjoitukset pistävät oikeasti meittimään ja sinulla on paljon viisaita mielipiteitä. Arvostan myös sitä, että kerrot avoimesti mitä mieltä olet eri asioista välittämättä siitä mitä muut sanovat. Jatka samaan malliin Jasmine:)!

    ReplyDelete
  6. Samaa mieltä moikkelis koikkelisin kanssa, oot parhain bloggaaja mitä tiedän:)!

    ReplyDelete
  7. Oot paras ja tosi kaunis<3 voikko tehä my dayn? Tai tee se meikkivideo,oot ihanin<3<3;)

    ReplyDelete
  8. Ihania noi pitsivaatteet! :)

    ReplyDelete
  9. Mun on pakko kysyy et miten sait ton sun bannerin taustan tollai valkoseks, ku teen mun bannerit picasalla ja gimpillä ni aina kun lisään ne blogeriin ni niitten tausta muuttuu harmaaks ?:)
    Et haluisito auttaa mua.
    Ihana blogi, ja oot ihan paras !!;)

    ReplyDelete
  10. Miksetsä vastaa kommentteihin ikinä? Ei näitä edes tuu mitenkään valtavasti, ei luulis olevan suuri vaiva vastailla about 15 kommenttiin... Antaa susta jotenkin tosi törkeen kuvan.

    ReplyDelete

I read all the comments and I appreciate that you leave your mark by writing one. ♥