Friday, December 20, 2013

Jouluinen tervehdys!







Heippa kaikki lukijat! :) Jouluun on enää muutama päivä, joten ajattelin laittaa vähän joulusempia kuvia tähän postaukseen. Hienosti vaan unohdin ottaa kuvan noista muffineista valmiina.. :D Koko tämän viimesen kouluviikon oon ollut suht kovassa kuumeessa, ja käytännössä oon vaan tuijotellut telkasta ruokaohjelmia, matkustusohjelmia, visailuohjelmia, ostos-tv:tä.. Ja tietysti nukkunut. Mulla harvemmin kuume iskee, mutta nyt tuli jostain kunnon tauti päälle ja neljä päivää 38.6 mittarissa alko jo pikkasen ottaa päähän. Toivottavasti nyt jouluksi lähtis kaikki yskät ja muut pois.

Oon ostanut vasta yhden joululahjan. Lauantaina meen vielä töihin joten toivottavasti löytäisin samalla vielä yhden mitä olen vailla. En tosiaan aijo kun ihan muutamalle ihmiselle ostaa lahjat, joten ei onneks kovia paineita lahjojen saralla enää ole :D Toivottakaa onnea ettei ihmiset olis aivan joulustresseissään lauantaina, ei se oo helppoa olla sillä tiskin toisellakaan puolella! Ja ai niin, jokos teillä on lahjat ostettuna ja paketoituina? :)

24 comments:

  1. sun kuvat ei ainakaa mun koneelle näy.. lukee vaan että kuvat on yksityisiä.. :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aa, näköjään :/ Kuvapalvelun asetukset on muuttunut hiukan, harmi. :( Nyt pitäisi kuvat taas näkyä!

      Delete
    2. nyt näkyy nimittäin kaikki aisemmatkin kuvat kun painaa nuolta, niin pääsee selaan vissiin kaikkia sun flickr lataamia kuvia :-/

      Delete
  2. Mulla näkyy mutta niitä pystyy selaamaan eteenpäin siissillee että tulee jotain kesänki kuvia :DD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Juu tiiän, Flickriin on tullut yks muutos ja tajusin nyt vasta miten sen onnistuu kiertämään :)

      Delete
  3. nyt näkyy mulla ainakin :) kiva postaus

    ReplyDelete
  4. Olipa kiva (tosin hiukan lyhyt) postaus. :)
    Edellisestä ehtikin kulua jo sen verran aikaa, että kyllä levisi hymy huulille, kun huomasin uuden postauksen...
    Hauskaa joulua! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitti! Postauksissa on ollut nyt vähän taukoa mutta nyt innostus alkaa palailla :)

      Delete
  5. Missä oot töissä?

    ReplyDelete
  6. Olit laittanu kuvat tollee isoiks ni mobiilina näkyy Vaa Yks kolmasosa. Ois kiva saada niitä pienempiä kuvia muuten ei nää mobiilina. Kiitos.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Se johtuu tästä Flickrin uudesta muutosesta, ongelman pitäis olla nyt poistunut :)

      Delete
  7. Mäkin oon ollu kipeenä :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. kipeenä menee aika ihan hukkaan :(

      Delete
  8. Moi! Oot ihana:3 Kysyn nyt kun tää on eka postaus missä ei oo paljoakaan kommentteja että voisitko tehdä jatkoa siitä bb-stä :D niin ja mulla näkyy ainakin kuvat (ja jos hyödyttää käytän chromea)
    ~
    ♥http://mynewli.blogspot.com♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos :3 Katotaan teenko BB:hen jatkoa sitten kun taas BB syksyllä alkaa! :)

      Delete
  9. ny näkyyyy

    ReplyDelete
  10. Pitkästä aikaa tekstiä :) + ihana blogi sulla :3

    ReplyDelete
  11. Katja ViitasaloDecember 21, 2013

    Ostin kahdelle parhaalle kamulle lahjat. Hyvää Joulua Jasmine!

    ReplyDelete
  12. mää näin eilen sut töissä:)Jaa olin sillain et vihdoin näin sut:))

    ReplyDelete
  13. Voitko tehdä videon aiheesta Kuinka viettää täydellinen uusi vuosi ? :DD Toi vappu ja juhannus videot oli loistavia :D

    ReplyDelete
  14. Millä ohjelmalla teet sun bannerit ?:)

    ReplyDelete

I read all the comments and I appreciate that you leave your mark by writing one. ♥