12/27/13

Minun Joulu

007
013

Joulu meni mukavissa merkeissä. Maanantai aamuna otettiin perheen kanssa suunnaksi Loviisa, ja vietettiin siis Joulu mummilla. Takasin tultiin vasta tänään, jonka takia postauskin on hiukan myöhässä Jouluisine aiheineen.

Aattoaamuna koristeltiin pikkusiskon kanssa kuusi, tai siis sisko koristeli ja minä otin kuvia.. :D Aamupäivällä isovanhemmat ja äiti ja iskä lähti käymään hautausmaalla, ja sen jälkeen olikin vuorossa ruoka ja sauna. Ihan tavallinen Joulu siis. :) Itse en oikein näe mitään ihmeellistä jouluruuissa, ja kolmannen aterian jälkeen ne samat pöperöt alko jo kyllästyttää. En todellakaan ymmärrä miten äitin on joskus voinut syödä kolme VIIKKOA noita samoja ruokia putkeen. Näin se ainakin on kertonut joskus tehneensä.

015
016
019
025

Lahjoja en kuvaillut, mutta kerron tässä nopsaan mitä pukki toi. Äiti oli käynyt vakoilemassa mun huoneesta mitä hiustenhoitojuttuja ja kosteusvoidetta käytän, ja oli ostanut mulle samoja joululahjaksi. :D Mahtava juttu oli vielä se, että se oli ostanut just niitä mitkä mulla on loppumassa! Mummilta sain lasisen kulhon ja rahaa, ja kummeilta kakkuvuoan. Pakko mainita tähän vielä, että mun kummit siis katsoo mun videoita, ja sanoin uusimmassa videossa (joka käsitteli joululahjoja) että mulle ei saa ostaa mitään ns. turhaa, vaan on parempi jättää sitten vaan ostamatta ettei tarvii turhaan pähkäillä mitä haluaisin. Ne oli kuitenkin keksineet tuollasen jutun, mitä tulen joskus tarvitsemaan, mikä on mun mielestä tosi hyvä juttu. :) Niin ja iskän veljeltä sain vielä kirjan ja karkkia! Kirjan ehdinkin jo lukea välipäivinä, alkoi telkkarin katseleminenkin kyllästyttää.. :D

10 comments:

  1. Kivoja Kuvia! Mikä kamera sulla siis on?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos! Mulla on Canon 500D :)

      Delete
  2. Replies
    1. Niin on! Se on mun serkun hauva :)

      Delete
  3. sonjakatriinaDecember 28, 2013

    aww tuo koira :3 ja kiva joulu sulla oli! (:
    iloa uudelle vuodelle! :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Se on sulonen :3 Kiitos paljon, sulle myös! :)

      Delete
  4. Sori, mutta se kirjoitetaan "Minun Jouluni". Näyttää hölmötä tollanen typo otsikossa =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tiiän, se vaan kuulosti mun korvaan liian viralliselta niin muutin sen tollaseks :D

      Delete

I read all the comments and I appreciate that you leave your mark by writing one. ♥