12/31/13

Uusia karvaisia juttuja!

Hämäävä otsikko. Mulla on nyt joku tällänen karva-vaihe sisustuksessa, ja haluaisin sijotella noita pölyn kerääjiä jokaiseen nurkkaan. Aluksi ostin Ikeasta kaksi noita lampaantaljoja, maksoivat muistaakseni 14,95€ kpl. Toisen otin pidempi karvaisen, ja toisen lyhkäsempi karvasen. Jälkimmäisen laitoin peilin eteen lattialle, ja sen pidempi karvaisen sängylle. Samassa kuvassa näkyvä ruskea kori on myös Ikeasta.

Seuraavaks bongasin Elloksen lehdestä alennuksella ton karvapäiväpeiton. Sillä oli alennuksen jälkeenkin hintaa reilu 60€, joten mietin aika pitkään tilaisinko sen vai en. Päätin sitten kuitenkin tilata, ja onneksi tilasin koska se on just sellanen kun toivoinkin! Toi on kooltaan tarkotettu 80cm leveeseen sänkyyn, mutta koska mun 120cm leveä sänky on seinässä kiinni, olis se suurempi ollut ihan maahan asti reunoilta. :D

Vikassa kuvassa olevan valkoisen torkkupeiton sain vasta eilen kotiin asti. Ostettiin kaverin kanssa samaan aikaan Lidlistä noi parikymppiä maksavat peitot, minä ostin ruskean ja kaveri valkoisen. Se ruskee ei kuitenkaan sopinu ton päiväpeiton kanssa, ja mun kaveri taas ei tykännytkään siitä valkoisesta, joten vaihdettiin päikseen noi ja molemmat (ainakin toivottavasti) oli tyytyväisiä! :D Ajattelin laittaa ton vaalen peiton sängylle jalkopäähän.

021
015
018
001

17 comments:

  1. Oon tällanen yökukkuja niin piti tulla heti lukemaan sun postaus kun huomasin sen :D kivoja kuvia

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, välillä kannattaa olla yökukkuja! :D

      Delete
  2. yö kukkuja.... okei kelloha onki tosipaljo.. ku on loma.. valvoin itte tohon 6-7 et se on yökukkumista

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mä en ees oo jaksanu kauheesti valvoo nyt lomalla :D

      Delete
  3. Mäki haluaisin tommosen karvamaton,mut ne maksaa jotain 70e :o

    ReplyDelete
    Replies
    1. Toi mun iso matto on Ikeasta ja makso muistaakseni noin 30€ :D

      Delete
  4. Kettutyttö :D

    ReplyDelete
  5. Mikä kamera sulla on? Oot paras vlogaaja ja bloggaaja<3 <3 sulla on ihania vlogeja ja postauksia. Vähän myöhässä mutta hyvää Uutta vuotta 2014!<3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulla on Canon eos 500D Ja kiitos paljon, kiva kuulla että tykkäät! Hyvää uv:ta sullekin :)

      Delete
  6. miten oot saanu tekstin ja kuvat samaan linjaan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Postauksen kirjotettuani maalaan tekstin ja laitan siitä "tasaa molempiin reunoihin" tai joku vastaava :)

      Delete
  7. karvamatto.... nii eihä se ookkaa mikää lampaantalja

    ReplyDelete
    Replies
    1. En tiedä tarkottiko kommentoija sitä mun lattialla olevaa isoa karvamattoa, mikäli tarkotit sitä kommenttia :)

      Delete
  8. Pakko kysyy että mitä mieltä oot siitä harmaakorvan siveyden sipuli videosta? Kiva postaus muuten!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos!:) Kävin katsomassa kyseisen videon äsken, ja suoraan sanottuna se on mun mielestä aivan täyttä kuraa.

      Delete
  9. Tiedätkö myydäänkö noita Lidlin peittoja vielä? :) Tahtootahtootahtootahtoo.. :D

    ReplyDelete

I read all the comments and I appreciate that you leave your mark by writing one. ♥