Thursday, January 16, 2014

Outfit in the darkness

001
005

Päivä päivältä alkaa valosaa aikaa olla enemmän. On oikeastaan ihan kummallista kun neljältä koulusta päästessä ei olekaan enää ihan täysin pimeetä! :D Nämä kuvat on kuitenkin otettu vielä pimeämmällä ajalla, ja noista voi melkeimpä laskea vierekkäiset pixelit.. Mietin pitkään että voinko laittaa päälle sekä neuleen, että neulemaisen karvaliivin, mutta ei tosta asusta (mun mielestä) liian täyteen ahdettua kuitenkaan tullut.

Housut | Cubus       Neule | H&M       Liivi | Kirppis

003
006
008

Eilen koulussa oli yritysvierailu, eli saatiin luokan kanssa tutustua yhteen yritykseen niin että yrityksen toimitusjohtaja kertoi meille siitä. Aikasemmin kyseiset tapahtumat on ollu vaan älyttömän tylsiä, mutta tällä kertaa vastassa oli ihan positiivinen yllätys. On se jännää miten pelkkä ihmisen persoonallisuus vaikuttaa siihen saako se asian tehtyä kiinnostavaksi vai ei.

Ei niin kiva juttu oli se, että mua alko pyörryttämään ihan hirveästi siellä kokoushuoneessa, jossa tää esittely pidettiin. Sydän alko lyömään kamalan nopeesti ja kylmänhiki nousi päälle. Loogisesti myös silmissä alko sumeneen, ja lopulta lähdin kaverin kanssa siihen ulkopuolelle hengaileen pää polvissa. Mua harvemmin pyörryttää noin paljoa, ja outoa oli vielä se etten keksinyt mitään syytä mistä se olis voinut johtua. :o Eniten harmitti se millon tää tapahtu, koko viikon ois ollu kaikkia turhia tunteja koulussa niin eikun mua alkaa heikottaa just yritysvierailulla! :D

6 comments:

  1. Tosi kiva asu! Oot kaunis!

    ReplyDelete
  2. apua vähä oot kaunis ! :) ja rakastan sun tyyliä

    ReplyDelete
  3. Tosi kiva asu:) toi liivi on erityisesti mun mieleen !

    ReplyDelete
  4. Musta toi liivi-neule yhdistelmä toimii hyvin :)

    Kun olin vielä kutosella, menin kesken koulupäivän tutustumaan johonkin yläkouluun ja mä kiertelin siellä jonkun open kanssa kattelemassa paikkoja ja sit mua alko aivan järkyttävästi pyörryttää -.- Se laitto mut istumaan johonki tuolille ja anto mulle hunajaa xD Sanoin et haluisin maata (koska pyörrytti liikaa en pystyny istuu) nii sit se vaa taluttaa mua ympäri kouluu opehuoneesee ku en nähny mitää ku sillmis sumeni nii pahasti mut kuitenki tiesin et kaikki oppilaat siel käytävil tuijotti mua ku vaapuin siellä ja meinaan koko ajan kompastua kaikkeen. Se oli niin noloa! Onneks en menny siihen kouluun... Juu mitä tarinaa mä aloin sulle kertoo :'D

    ReplyDelete
  5. Mun mielestä sun pitäis päivittää enemmän!

    ReplyDelete

I read all the comments and I appreciate that you leave your mark by writing one. ♥