3/12/14

It's a beautiful day

Heippa hei! Blogin ulkoasu on tässä viikon varrella olut milloin mikäkin, ja nyt se alkaa olla lähellä sitä mitä haen takaa. Ulkoasua on aina ärsyttävä alkaa muokkaamaan koska mulla ei ainakaan oo sellasta ihan selkeetä visioo päässä mitä haluan, ja sitten se on sellasta kokailua joka kestää koko päivän ja lopulta se jää vielä kesken kun hermo menee. :--D

PS: Mulla oli toisetkin kengät mukana ja pidin baltsuja vaan töissä, ei ulkona sentäs niin lämmin vielä oo vaikka aurinko useasti onkin näyttäytynyt ;--)

Paita & Housut | KappAhl       Balleriinat | H&M
018

Tää asu mulla oli päällä yks päivä töissä. Pidin toisena päivänä samaa paitaa mutta niiden beessien housujen kanssa mitkä edellisestäkin postauksesta löytyy. Nyt en kykene enää ymmärtämään miten oon voinut elää ilman sen värisiä/mallisia housuja, tuntuu että ne sopii kaikkeen! Lukulomat on nyt tosiaan lusittu ja eilen saapui se rankka tiputus takasin arkeen: äikän essee yo. Perjantaina odottaa enkku ja siitä seuraavana keskiviikkona matikka. Sitten onkin mun koulut käyty.

molemmat
032

5 comments:

  1. Tää ulkoasu on tosi kiva:) ja toi sun asu on myös tosi kiva:D

    ReplyDelete
  2. Tosi kiva ulkoasu :-) mistä löysit tän taustan?

    ReplyDelete
  3. Missä sä oot töissä? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sori että vastaan Jasminen puolesta, mutta (kai?) KappaAhl:issa:)

      Delete
  4. Olitsä marssien keikalla?

    ReplyDelete

I read all the comments and I appreciate that you leave your mark by writing one. ♥