Thursday, March 20, 2014

Spring, I'm ready!

Mulla oli kaverin kanssa kirppispöytä viimeviikon torstaista vuokrattuna, ja tuli siis vähän useemmin kirppiksellä ravattua kun mitään yleensä tulee. :--D On se vaan uskomatonta miten huonoa tavaraa ihmiset kehtaa viedä sinne ja aivan naurettavan korkeilla hinnoilla! Katso osu useampaan kertaan sellaseen kultaiseen toppiin, joka ois ollu tosi kiva mun sinisen bleiserin kanssa. Tuotteessa oli vaan kaks vikaa. 1) Se oli rikki (koristeista puuttui puolet) 2) Hinta (2,50€). Mä en kehtais viedä rikkinäistä ja selkeesti todella paljon käytettyä vaatetta edes Fidalle. Ilmeisesti joku oletti tienaavansa miljoonia tolla kirppis tsydeemillä.

001
004
026
036

En odota tällä hetkellä mitään niin paljoa kun kesää ja sitä että kaikkialla on sulaa. Okei syy tähän on se että haluan jo käyttämään korkkareita.. :--D Aurinkolasi- ja nahkatakkikelit on ilmeisesti taas hetkeks kuopattu. Ainakin tosta iltapäiväisestä lumipyrystä päätellen. Toivon ettei huomenna olis mikään ihan kamala sää, mulla on nimittäin se kauan odotettu (viivytelty ja pelätty) inssi huomenna..

Farkut | Cubus      Paita | eBay      Nahkatakki | KappAhl      Aurinkolasit | New Yorker

060
068

Äsken pistettiin eilen ostettu hiusväri mun päähän, ja nyt odottelen että pestyt hiukset kuivuis ja pääsis jo näkeen sen oikeen lopputuloksen! Juurikasvu alko taas kivasti näkymään vaaleiden seasta, ja päässä naksahti että "nyt riittää tää blondaus". Haluaisin sellasen lähelle omaa väriä olevan tukan, mutta mun hiukset on oikeesti vaalean harmaan, ja sitä kasvattamalla ei tosiaan mitään ombre-liukuvärjättyä efektiä tule.. Kaupasti sitten etsin sellasen hiukan tän hetkistä väriä tummemman. Koitan pian laittaa kuvia uudesta väristä!

074
077

↑ Ruokaa ruokaa. Muistin kerrankin ostaa kaupasta jäätelöä (olen nirso ja äiti tuo aina vääränlaista). Toi on jotain ihan halpisjätskiä, mutta tajuttoman hyvää. Toisaalta, ehkä vielä'' jokupäivä raaskin ostaa Ben and Jerryssiäkin :D

↓ Lopuksi vielä muutamia ostoksia. Hiuspuuterin ostin joskus useampi vuosi sitten, mutta lakkasin käyttämästä sitä kun en enää kokenut sitä tarpeelliseksi. Nyt viimeisen kuukauden aikana oon jotenkin taas tykästynyt tohon tuotteeseen (helppo keino pidentää pesuväliä -> hiukset paremmassa kunnossa) ja siispä ostin vihdoin uuden. Meikkivoide on myös ollut lopussa jo pidemmän aikaa, ja lisäksi mulla on kesällä ostettu tuubi eli väri oli liian tumma. Nyt on astetta vaaleampi sävy, ja sopii just hyvin mun iholle.

Huulikiilto taas oli täysin heräteostos. Muistan kuinka ala-asteella se ainut meikki mitä käytettiin oli huulikiilto, ja sitten kun alkoi oikeasti meikkaamaan niin huulikiillon käyttäminen oli jotenkin "noloa". Totuus vaan on se ettö huulipunat kerääntyy ainakin mulla aina niihin huulien reunoihin, ja ei näytä kivalta. Huulikiilto on paljon helpompi vaihtoehto, paitsi tietysti jos pelkää sitä teini-efektiä joka siitä helposti tulee..

084
089

2 comments:

  1. Tsemiä inssiin! Kyl sää läpi pääset. Mä oon tyrimise maailmanmestari, ja pääsin myös... :D Kolmosvaiheen vielä kun saisin aikaseks suorittaa ni hyvä. :D

    ReplyDelete
  2. Sun blogi on niitä harvoja joista jaksan oikeesti lukee tekstit! Noi kuvat on ihania ja toi asu on tosi kiva! (: Mäki ootan ihan älyttömän paljon kesää, tää kylmyys sais jo riittää.. D;
    (Pitääpä muute ostaa tota jätskiä joku päivä! ;))

    ReplyDelete

I read all the comments and I appreciate that you leave your mark by writing one. ♥