6/14/14

Nyt vihdoin on uusi kalenteri!

Mun edellinen kalenteri loppui jo vuodenvaihteessa, ja ostin myös uuden silloin. Se oli muuten söpö (Nalle Puh -kalenteri), mutta yhdelle päivälle oli aina yksi kokonainen sivu, ja mun mielestä se oli kamalan epäkäytännöllistä kun ei nähnyt koko viikkoa kerralla. Laitoin sillon tonne Persoonallinen kalenteri -sivuille s-postia ja sain myönteisen vastauksen yhteistyöstä. Olin kuitenkin (ylläri) laiska ja saamaton, ja unohdin koko asian kun sillon se kalenteri ei kuitenkaan niin tärkee ollut. Nyt kun ne työt alkoi, niin mulla on kotona seinäkalenteri, sekä tää toinen kalenteri aina mukana että pysyisin mukana työvuoroissa :D

Kalenterinhan saa siis hyvin pitkälti suunnitella itse, ja eniten aikaa meni ton kannen ja takakannen väsäämiseen. Etukanteen laitoin tollasia "piristäviä" ja muuten vaan kivoja juttuja, ja takakanteen mitäs muuta kuin ruokaa.. :D Kuvien jälkeen tulee vielä mun mielipiteitä tästä kalenteri hommasta.

kasvikansio 002
kasvikansio 004
kasvikansio 005
kasvikansio 006

Plussaa:
+ tietysti se että saa itse suunnitella kannet!
+ muovitasku yms muut härpäkkeet jotka saa väliin (pidän aina siinä viikon kohdalla että kalenteri on helppo avata oikelta kohdalta)
+ riittävästi eri vaihtoehtoja sisäsivujen ulkomuotoon
+ nopea toimitus:) t. malttamaton

Miinusta:
- sisäsivujen värivaihtoehtoja melko vähän
- viimesessä kuvassa ympyröityihin juttuihin pitäis laittaa työajat (valitsin sen lisäosista), mutta ei mun harakanvarpaillani tehdä tohon tilaan edes yhtä numeroa, saatikaan mitään "10:15-18:15", eli mulla täysin turhat ja rumentaa sivuja

Olette luultavasti tähän yritykseen aikas monessa blogissa törmänneet, mutta täytyy sanoa että ainakin tää kalenteri ylitti mun odotukset. Vaikka hinnat (ainakin mun budjetilla) on aika suolasia, on ne ihan kohtuulliset ottaen huomioon miten omannäköisensä tästä kalenterista saa! :)

- postaus toteutettu yhteistyössä Persoonallinen kalenteri.fi:n kanssa -
www.persoonallinenkalenteri.fi/FI/

1 comment:

I read all the comments and I appreciate that you leave your mark by writing one. ♥