Saturday, August 2, 2014

I'm blue da ba dee da ba die ba da ba dee da ba

002
004
005
Paita | KappAhl       Housut | Cubus       Tennarit | H&M

Toi otsikon biisi on ihan huikee! En ees tiennyt että se "Sugar" biisin alku on tosta otettu :--D Aina välillä mulle käy niin että hurahdan vanhoihin techno biiseihin, ja joo, nyt on siis taas sellanen aika kun kuuntelen niitä. Harmi että autoradiosta kuunneltuna ei ehkä IHAN tunnu basso luissa ja ytimissä asti, mutta hyvä yritys kuitenkin!

En taas muista miltä vuosituhannelta nää kuvat on koska ilmeisesti oli vilponen (pitkät housut?), mutta sanotaanko että viime kuulta kuitenkin :D Aika hurjaa että nyt on jo elokuu. Musta tuntuu että vastahan koulu ehti loppua. Tavallaan odotan jo sitä syksyä, vilposempia säitä ja ruskan värejä. Mutta en todellakaan sitä liikaa kylmyyttä! Enkä liukkaita kelejä. Toisaalta pitää nauttia kesästä vielä kun sitä on jäljellä! Njah, nyt en jaksa kyllä enempää rupatella koska väsy painaa väsitämättä päälle. Huomenna onneksi vasta puolilta päivin töihin :3

13 comments:

  1. Itekkin oon eksyny kuunteleen jotain vanhoja techno biisejä lähiaikoina. Mutta jotenkin hauska väriyhdistelmä sun asussas, noi kengät tekee siitä jotenkin kivan pirteen olosen. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos! Jep, ne piristää asua vaikka muuten neonkeltanen tuntuukin hankalalta yhdistää muihin väreihin. :(

      Delete
  2. Ihan kauhee toi paita.. Lapsellisen näköinen:D

    ReplyDelete
  3. mihin meet nyt syksyllä opiskelemaan vai teetkö töitä? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oon tän vuoden töissä ja haen seuraavana syksynä sitten opiskelemaan :)

      Delete
  4. wau sä oot saanu tosi hyvin painoa lisää niinkun jossain videossakin sanoit jossain vaiheessa, looks so good! saako udella mikä on sun salaisuus, ootko vaan syöny enemmän, käytätkö e-pillereitä vai miten oot saanu painoo ylemmäs? tovottavasti ei ollu liian henk.kohtanen kysymys :D

    t. toinen alhaisen painonsa kanssa painiva

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos!:) syön minipillereitä mutta ne ei oo nostanu painoo yhtään vaikka periaatteessa niiden pitäiskin. Päätin vaan yks päivä että nyt tää asia on nyt saatava hoidettua ja aloin kytätä kelloo. Käytännössä vaan pakotin itteni syömään vaikka ei ollu yhtään nälkä. Ennen en aamulla syöny mitään koska ei vaan tehny yhtään mieli mitään, mutta sitten aloin tekeen aamusin Elovenan minuuttipuuroo (nopeeta ja helppoo..) ja söin väkisin sen lautasellisen sitä. Koulussa pyrin ottaan lautasen täyteen (jos ruoka ei ollu hyvää niin otin enemmän salaattia ja leipää) ja koulusta tullessa söin parin tunnin välein. Pikkuhiljaa huomasin että keho alko tottuun siihen suurempaan ruokamäärään, ja ei ollu jatkuvasti sellanne ähky olo. Alko myös siis tulla nälkä aina siihen aikaan kun olin tottunu syömään. Ja niin se paino siitä myöskin nousi. :) Tsemppiä sulle, tiiän miten turhauttavaa on kun tuntuu ettei paino nouse :<

      Delete
  5. Hei kysyn tässä täysin off topic juttua joka liittyy sun uusimpaan videoon (iho ja sen hoito). Kerroit, että lopetit migreenin takia e-pillerit ja sun iho huononi sen jälkeen. Kuinka kauan ehdit käyttää pillereitä? Oliko sun iho ennen pillereiden aloittamista hyvässä kunnossa, ja sitten kun söit pillereitä ja lopulta lopetit pillerit, se huononi vaikket ois aiemmin kärsinyt huonosta ihosta? Ootko saanu ihon kuntoon nopeasti? Anteeksi kysymystulva ja postaukseen liittymättömyys, mutta itsellä on harkinnassa pillereiden lopettaminen (mielialan vaihteluiden takia jne... En haluais "turruttaa" itseäni hirveällä hormonimäärällä). Pillereiden kanssa on mennyt muutama vuosi ja siksi pelkään vielä enemmän niiden lopettamista koska keho on tottunut jo tiettyyn määrään hormoneita ja en halua että seuraavan vuoden mun keho on "sekaisin", mulle tulee tyyliin akne jne... Mulla siis ei oo ikinä ollut mitään ongelmaa ihon kunnon kanssa, sillon tällön finnejä pari mutta ei mitään suurempaa.


    Kiitos jos viitit vastata!

    -K

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moikka! Söin e-pillereitä (muistaakseni) n. 3-4kk. Mulla oli siis huono iho jo ennen sitä, pillereiden käyttämisen aikana parani, ja sitten kun lopetin niin meni taas samanlaiseksi. Itse en kärsiny ollenkaan sellasesta ns. palautumisesta niiden jälkeen, koska vaihdoin ne suoraan minipillereihin. Tosin en osaa sanoa kun oot syöny niitä noin pitkään, että voiko sillon tulla semmosta että keho menee just niinku sanoit, sekasin. Kannattaa jutella terkalle/lääkärille että voiko sellasta tulla. Mua ärsyttää kanssa noi mielialan vaihtelut joista kanssa kärsin ja siitä että tiiän että olo ei oo samanlainen kun että ei söis mitään. Mutta tosiaan en usko että sun iho ainakaan huonompaan kuntoon menee pillereiden lopettamisesta jos ei se aikasemminkaan huono ollut :)

      Delete
  6. Moi!

    Meillä olisi AlphaGeekillä sulle yhteistyöehdotus! Laitatko mulle sähköpostia osoitteeseen anna@alphageek.com niin voisin kertoa lisää :)

    ReplyDelete
  7. Millä teet sun hiuksiin nuo kiharat? Ja miten teet ne? Itellä on aika saman mittaiset hiukset mitä sulla mutta aina niihin tulee jotain törrötyksiä. Olisko sulla mitää vinkkejä miten sais noin hyvät kiharat?

    ReplyDelete
  8. Vitsit, toi biisi kuulosti ihan liian tutulta ja kun menin youtubeen ettimään sitä nii kyllähän se tuttu oli. En oo pitkään aikaan ees miettiny koko kappaletta! :D

    ReplyDelete

I read all the comments and I appreciate that you leave your mark by writing one. ♥