9/1/14

Luonnonmukaista: Olivia Klein

Alotetaan vaikka sillä etten oo KOSKAAN edes harkinnut mitään "luomu"-juttuja kosmetiikassa, koska en oo uskonut niihin pätkääkään. Tein joku aika sitten videon youtubeen mun ihonhoito tuotteista mitä käytän (klik!) ja siihen tuli paljon kommenttia siitä että noiden tuotteiden alkoholipitoisuuksien kanssa kannattaa oikeesti olla tarkkana ettei tee vaa lisää hallaa itelleen niitä käyttämällä.

Ei menny kun ihan muutama viikko ja luin Anniinan blogista tämän postauksen. Oon seurannut aktiivisesti varsinkin noita postauksia joissa Anniina on vinkkaillut ihonhoito juttuja, ja vaikka mulla ei iho mitenkään maximaalisen huonossa kunnossa olekaan, niin mielelläni silti haluaisin sen saada mahdollisimman parhaaseen kuntoon.

005

Tein siis jotain radikaalia, ja silasin melkein yhdeksälläkympillä luonnonkosmetiikkaa. Tilasin siis noi samat mitä Anniina blogissa esitteli, elikkä puhdistusaineen, kasvoveden, kosteusvoiteen ja sitten tollasen rasvasemman kosteusvoiteen. Yhteensä noille tuli hintaa siis 89€, mutta mun mielestä toi ei oo paha neljästä purnukasta jotka vielä OIKEESTI toimii!

Toi musta puhdistusaine on ensimmäinen mömmö jolla lähtee meikit, mutta ei tuu iholle kiristävää tunnetta vaikka ei heti levittäiskään kosteusvoidetta pesun jälkeen. Paketissa oli myös lyhyet tietoiskut noista, sekä käyttöihjeet. Ohjeissa sanottiin että 2-3 pumppausta tota ainetta riittää, ja olin ihan sillee että "no ei kyllä varmana ees levity mun kasvoille tollanen rippunen!". Noh, niin vaan oli nassu ihan meikitön ja raikas kun peiliin katsoin pesun jälkeen :D

009
008

Noista rasvoista en osaa oikein sanoa vielä mitään, koska mulla oli iho mennyt tosi kuivaksi jo ennen näiden tuotteiden käytön alotusta, ja iho on sillee "kuoriutunu" muutamasta kohtaa kasvoja.. Voitte kuvitella miten mukavaa on olla asiakaspalvelussa tän näköisenä. Tosiaan en oo rasvaa kauheesti uskaltanut kasvoille levittää koska noissa ihottomissa kohdissa kaikki aineet kirvelee aivan pirusti.

Sen sijaan kasvovesi on myöskin ihan huippu! Sitä voi siis suoraan sumuttaa kasvoille siitä pullosta, mikä on ihan älyttömän kätevää! Se myös tuoksuu ihanalle, joka on mukavaa vaihtelua noille alkoholilta haiseville kasvovesille mitä oon käyttänyt. Siinä ohjeessa myös luvattiin että tota kasvovettä voi suihkuttaa vaikka kesken päivän meikin päälle, ja se raikastaa ihon jos on tunkkainen olo.

Tosiaan tää ei ole mikään maksettu mainospostaus, vaan nää tuotteet on ainakin mun käytössä ollu ihan mahtavia, ja haluisin vaan levittää tätä "ilosanomaa:D" teille jotka roiskitte niitä alkoholia ja muita kuivattavia ainesosia sisältäviä mömmöjä nassukalle. Tuolta Anniinan blogipostauksesta löytyy lisää tietoa ja linkki sivustoon josta itekin noi tilasin :3

9 comments:

  1. Tiedän ton naaman kuoriutumisen. Mulla itellä on atooppinen iho joka kiukuttelee aika ajoin tosi pahasti, ja naama saattaa olla joskus tosi kuiva ja halkeilee ja kuoriutuu.
    Kantsii kokeilla naamaan jotain paksumpaa, rasvapitosta voidetta,esim. Abo base oily cream, tai joku muu samantapanen. Se ei välttämättä kirvele niin paljoa kun joku vesipitosempi rasva :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitti vinkistä! Tosin lääkärissä käynnin jälkeen lääkäri lyttäs tän mun "kuivan ihon", ja määräs antibioottikuurin koska ne olikin märkärupea.. Nyt onneksi alkaa olla kaikki jo häipynyt iholta :/

      Delete
  2. mä oon kanssa kokeillu tota raikastavaa ja suihkutettavaa... mistä kerroit vikana:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Se on niin helppo ja nopee etten haluu enää koskaan siirtyä takas vanulappuihin! : D

      Delete
  3. mä voisin suositella yhtä tosi tosi hyvää merkkiä! http://www.foreverliving.fi/ ite käytän noita ja tosi hyviä on :3!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos vinkistä! Täytyypä tutustua :)

      Delete
  4. onko sulla ruokavalio myös kunnossa? sehän vaikuttaa myös pitkällä tähtäimellä ihon kuntoon.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mun ruokavalio on tällä hetkellä aivan pyllystä :D mutta juu tiiän että se tekee kanssa paljon. :/ Nyt on iho taas ihmeen hyvässä kunnossa (kun tää antibioottikuuri nyt kunnolla tehoo..) en tiedä onko syynä sitten noi uudet mömmöt vaiko minipillereiden pois jättö :D

      Delete
  5. Hei mahtava kuulla, että oot tykännyt tuotteista ja että ne on toimineet myös sulla! :) Olin kans alkuun aika skeptinen luonnonkosmetiikan kanssa, mutta näitä kokeiltuani mielipiteet on muuttuneet kyllä ihan täysin!

    ReplyDelete

I read all the comments and I appreciate that you leave your mark by writing one. ♥