11/21/14

Pehmoinen karvaliivi

002
026
Hame | H&M       Neule | KappAhl       Liivi | H&M       
Nahkatakki | KappAhl       Kengät | Skopunkten

Tässä tämän päivänen "vapaapäivä-asu". Suunnittelin eilen illalla kuinka menen "jo" kahdeltatoista nukkumaan ja herään aamulla virkeenä heti hoitaan asioita! Noh, kello soi kympiltä mutta sammutin sen ja heräsin kai joskus yhdentoista pintaan. Onneks vapaapäivänä se ei ookaan niin tarkkaa, ja lopulta pääsin liikkelle kahdeltatoista :D

Kävin tekemässä uuden reissun Fidalle josta tarkotuksena oli etsiä semmosia ihan pikkuruisia koreja, mutta löysin vaan yhden joka sekin oli hiukkasen isompi kun olisin toivonut. Tää kori oli siis yhtä joululahjaa varten jonka askartelen. Kirppiksellä muuten alkoi yksi mummo juttelemaan kun se oli nähny sielä tangossa roikkumassa yhdet nahkahousut mitkä ei sille itselle mahdu mutta mitkä ois mulle hyvän kokoset :D Noh, kävin housut kurkkaamassa ja ei ne ihan mun tyyliset ollu, mutta tuli hyvä mieli kun vaihdettiin muutama sana ihan tuntemattoman ihmisen kanssa. Mulle jäi siitä hyvä mieli, ja toivon että jäi sille naisellekin. :)

003
Paniikki alkaa muuten kohta iskeä pikkujouluasun kanssa. Meillä on siis nyt lauantaina firman pikkujoulut, ja en oo tälläsissä "virallisissa" pikkujouluissa ollu koskaan aikasemmin. Koitin kysellä mitä muut laittaa, mutta yhtä epävarmaa meininkiä oli muillakin :D Toivottavasti saan kivan asun kyhättyä kokoon. Ostin yhden sellasen glitteri-hameen jo Cubuksesta, mutta luulen että sen kannan sinne takaisin, ei se ihan mun tyylinen kuitenkaan oo.

Huomenna mulla on myöskin vielä vapaata, ja illalla poikaystävä tulee taas intistä lomille. Luulis että puolessa vuodessa ois jo ehtinyt tottua siihen että se ei oo kokoajan tässä, mutta aina välillä sen unohtaa ja tulee sellasia hetkiä että tekis mieli kertoo jostain jutusta tai tekstata että nyt on paha mieli, voitko lohduttaa. Toisaalta se kotiutuu sieltä jo alle kuukauden päästä, joten turha alkaa tässä vaiheessa enää valittamaankaan, kohta taas hermostun siitä että se kokoajan on mukana mun arjessa :--D

025
018

8 comments:

  1. Ihana asu taas kerran ♥ Mun on jo niiiiiin pitkään pitäny ostaa tommonen hattu, ja aina ku nään tämmösiä hattuasukuvia ni mun kuume vaan kasvaa..! :D Mulla ei oo tiedossa yksiäkään pikkujouluja (paitsi lukion, heh..) ootin niin että pääsisin pukeutuu :( Pitääpä tässä joku päivä pitää sitte yksin juhlat ja virittäytyy joulutunnelmaan :'D

    ReplyDelete
  2. saisiko fontin kokoa vähän isommaks? vaikea lukea :/

    ReplyDelete
  3. Jos yhtään lohduttaa nii me koko vuoden inttilesket ei olla vielä puolessavälissäkään :D

    ReplyDelete
  4. Ootko sä blondannu sun hiuksia, kun ne on niin vaaleet

    ReplyDelete
  5. En kestä, ihana asu ja toi hattu varsinki! ♥ Sun tyyli on muuttumas koko ajan paremmaks.

    ReplyDelete
  6. Sulla on ihanan tyttömäinen tyyli (:

    ruusukirjoittelee.blogspot.fi

    ReplyDelete
  7. Sulla on tosi ihana tyyli! :)

    ReplyDelete
  8. Uuuu mitkä kengät sulla! Oon himoinnu jo jonkin aikaa tuollaisia lyhytvartisia bootseja kultaisilla yksityiskohdilla, pitänee lähtee kenkäkauppoihin tän kuumeen kanssa :-D

    ReplyDelete

I read all the comments and I appreciate that you leave your mark by writing one. ♥