Tuesday, November 18, 2014

Ruutua ruutua

006
007
055

Whaasaaap! Missä mä oon ollu? En itekä tiiä, jotenki ei oo koko blogi tuntunu yhtään omalta jutulta. Noh, pääasia on se että oon nyt tässä.

Meinasin ostaa töistä tollasen hatun, mutta sitten tajusin että mullahan on jo tollanen! Joskus yläasteella löysin ton kirpparilta ja tykkäsin siitä ihan sikana. Sillon kuitenki sen tyylinen pukeutuminen oli TODELLA erilaista ja se oli muutenkin sitä aikaa että jos menin vaikka kouluun ton hatun kanssa niin suurin osa ajasta meni siihen että juoksin luokassa ympyrää ja koitin saada sitä kiinni kun pojat visko sitä toisilleen. Outoo ajatella että siitäkin on ihan oikeesti jo viis vuotta. Lyhyt aikahan se sinänsä on mutta tuntuu vaan hurjalta, ihan ku ois kaikki toi tapahtunu vasta eilen.

076
056
Hame | H&M       Paita | H&M       Hattu | Kirppis       Kengät | H&M

Mun tyylin on muutenkin nyt muuttunu, sanotaanko että aika paljon. Pitkän aikaa oon hipsutellu ns. massan mukana, eikä oo kauheesti edes kiinnostanut mikään muu. En tiiä mikä napsahti päässä, olin H&M:llä ostamassa yhtä hametta, ja sattumalta huomasin ton paidan. Ihan vaan vaikka kuukausi sitten oisin pitäny sitä vaan ihan järkyttävänä, mutta nyt ihastuin siihen ihan täysin! :D Tosta paidasta tää koko "tyylin muutos" sitten lähti. Mikä sitten lienee se mun ihan oikee tyyli, mutta tällä hetkellä tuntuu vaan hyvältä tälläsissä kuteissa. Voi olla että viikon päästä vedän taas toppaliivin päälle, eihän sitä voi tietää :)

031
037

Tärkein kysymys meinas unohtua kysyä:
KUKA ODOTTAA JOULUA? :3

9 comments:

  1. Kaunis<3 :3

    ReplyDelete
  2. Miljoona, miljoona, miljoona ruutua.. vai miten se meni :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. juuri näin! Toi on muuten yks niistä harvoista mainoksista mistä oikeesti tykkään ja missä ei tuu sellasta ärsytystä kun huomaa et se tulee telkkarista ::D

      Delete
  3. Osaat pukeutua kauniisti ja MÄ odotan jouluu enemmän kun koskaan! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. oi kiitos:3 Haha, hyvä että joku muukin! :D

      Delete
  4. MINÄ ODOTAN JOULUA!! Oon jostai about elokuusta asti odottanu :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. jeiii! mä en sentään noin kauaa oo vielä oottanut x)

      Delete
  5. Mulla taas tulee välillä semmonen kiva olo, et kohta saa ostaa kaikkii pienii joululahjoja, mut välillä ei joulu innosta niin paljoo. Vähän vaihtelee. : D

    ReplyDelete

I read all the comments and I appreciate that you leave your mark by writing one. ♥