Thursday, March 12, 2015

Pinkkiä päällä ja crocsit jalassa

Heeeeii! Vaikka alku piristävä onkin niin mun olo ei. Mun lähipiiristä on varmaan jokainen ollut flunssassa ja ehdin jo iloita että selvisin tauditta, mutta ehei. Maanantai aamuna heräsin kurkkukipuun ja yskään. Tiistaina ja keskiviikkona mulla oli vapaapäivä, mutta jouduin ottaan vielä saikkua täksikin päiväksi, sen verran yliajettu olo mulla kuumeen takia on.

Jotenkin älyttömän hankala kertoa mitä on tapahtunut sitten edellisen postauksen. Tuntuu että ei oikeastaan mitään :D Mulla on älyttömän ristiriitaiset fiilikset. Toisaalta haluisin ihan hulluna muuttaa jo omilleni ja päästä häärään omaan huusholliin, mutta toisaalta ajatus siitä etten voi tulla päivän päätteeks "kotiin" ja tilittää päivän tapahtumat jollekin, tuntuu kamalan ahdistavalta. Tottakai mun poikaystävä asuisi mun kanssa, mutta silti se ei oo sama kun tää mihin oon nyt tottunut. :D Toisaalta taas mitä kauemmin asun kotona, saan säästettyä enemmän rahaa sitä muuttoo varten. Ainakin kesään asti tyydyn vaan selaileen kämppiä ja autoja.. :D:

003
006
004
005
007

En tiiä pitäiskö itkeä vai nauraa noille mun muokkaustaidoille (kolmoskuvan epätoivonen sotkusen huoneen peittely-yritys).. Onko teistä kukaan muuten tsekkaillu telkkarista sellasta hömppäsarjaa kun "Prinssi Harrylle morsian"? Oon tallettanu ne kaikki jaksot ja kattelut yhden sillon, toisen tällön, mutta tänään oli pakko kattoo kaikki neljä tallessa ollutta jaksoa peräkkäin! Ihan huikeen hauska ohjelma! :D Tosin siinä aika paljon keskitytään niiden naisten keskinäiseen läyhäämiseen (jotka tosin vedän pikakelauksella ohi ja katson vaan treffikohdat) kun naisten ja tän "Harryn" väleihin. Kyseessä ei siis tosiaan oo oikea prinssi Harry, vaan mies joka näyttää samalta ja sitten siinä katsotaan että riittääkö tosirakkaus ja vai ihastuuko naiset siihen "Harryn" ympärillä pyörivään rikkauteen.. Joskus noita "Miljonäärille morsian" -ohjelmia tuli melkein joka kanavalta, jos en ihan väärin muista niin tais olla tollanen suomalainenkin versio.

Nyt taitaa kuitenkin olla aika julkasta tää postaus etten kirjota ihan järkyttävää stooria tähän, see u soon! :3

PS: Näyttääkö jonkun muunkin mielestä siltä kun mulla olis crocsit jalassa XD Noi sukat on hämmentävät..

1 comment:

  1. Luin otsikon, katoin kuvia, ihmettelin että miks pidät rokseja sisällä, luin postauksen loppuun, tuli petetty olo :D:

    ReplyDelete

I read all the comments and I appreciate that you leave your mark by writing one. ♥